4 Mart 2018 Pazar

#-Bu memleket nasıl düzelir? diye sorsalar,
-Yanıtını artık veremiyorum, derim.
Ahlaki çöküntü,tepeden tırnağa yayılmışsa zor düzelir inanın.
Elimden geldiğince kapalı ambalaj ürün almıyorum.Sütü açık alıyorum,yoğurdumu kendim yapıyorum.
Her tarafımız GDO olmuş,bari bundan sakınalım fikrindeyimdir.
Bugün,atölyeme bir amca girdi,elinde süt bidonu.
-Kızım,sütü alır mısın?dedi. Eşi,yarın kalp ameliyatı olacakmış söylediğine göre,para gerekiyormuş.
Haline acıdım ve 'Ver amca alayım'dedim.Ama sordum 'Üstünde kaymağı var mı?'
-Tabii kızım,ne demek kaymak?
Güvenmek iyidir,Koskoca yaşlı amca da yalan söyleyecek değil ya!
Sütten kaymak almak istiyorsanız elbette soğutup dolaba koyacaksınız ve kepçeler dolusu kaymak alacaksınız!
Tabii,bu bir masal ve bizim çocukluğumuzda geçiyordu.
Biraz önce 'Eh! Artık koca bir kase kaymak alırım kahvaltıya diye kepçeyi süte daldırıyorum,tencerede kaymağı bulamıyorum.
Herhalde saklandı mı,nedir diye bir daha daldırdım....
Yok,kaymak bu tencereden kaçmış anlaşılan.
Şurdan bir bardak süt içeyim dedim,demesine de;bizim amca yanlışlıkla su getirmiş meğer bana.
İneğin memesinden o süt düşmüştür,düşmesine de,süt kovası yanlışlıkla dökülmüş olmalı.Yoksa,koskoca amca su bidonuna suyu basıp,içine de sütü enjeksiyonla koymuş olamaz değil mi?
Hani,kötü düşünmek istemiyorum kesinlikle.Zaten,yarın da eşi ameliyat olacakmış eğer doğruysa;
Giden para gitsin,en fazla hayrıma der çıkarım ama bu da yapılmaz ki!
Aldatma olgusu damarlarımıza öyle bir işlemiş ki,attığımız her adımda bir sahtekârlık icat ediyoruz.
Ben olsaydım,yastığa başımı koyduğumda rahat uyuyacak bir seçim yapardım ve ......
Neyse....
Bu da bir deneyimdir ama bir daha o amcadan asla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder