7 Mart 2018 Çarşamba

#Sabah saatlerinde,atölyemde oturdum,bir fincan kahvemi de aldım,sokağı seyrediyorum.
'Dost başa,düşman ayağa bakar' der atasözümüz.
Benim de gözüm,geçenlerin ayağına takıldı,niyeyse?
Ayakkabıların geneli eski ama temizdi.
Gençler ise modayı izliyor, markalı spor ayakkabıları kullanıyorlar.
Üstünde yeni kıyafetle geçenlerin tümü genç nesildi.Orta yaş ve üstünün ise kıyafetleri eski,yıpranmış ama temizdi.
-Yurdum insanının hali ne olacak böyle giderse? diye düşünürken ve izlerken gazetelere de bir göz attım elbette.
Gazetelerde şiir yazanlar olur biliyorsunuz ve ben hiç okumam bunları.
Sayfaları çevirirken,birden gözüm Ispanaklı Börek adıyla başlayan dizelere takıldı.
Kahveyi bıraktım ve gülmeye başladım ama nasıl gülüyorum;sokaktan geçenler bana ne dediyse artık.
Bakınız vatandaşın biri,bir kadına değil,bir tepsi Ispanaklı Böreğe duyduğu aşkı nasıl şiire dökmüş:
Fırındaki böreğe uzun uzun baktım
Baktıkça kurtlar gibi acıktım
Zaman geçmek bilmiyordu
Evde deli divane dolaştım
Böreği fırından alırken elimi yaktım
Olsun,ben yine de ona kızmamıştım
Çünkü;o benim sevgimi anlamıyordu
Ben bu şiiri ıspanaklı böreğe yazdım.
Allah kahretmesin seni, e mi adam!
Hani,okuyan da karşısında bir hatun var da ona aşkla şiir yazıyor sanır.
Ispanaklı Böreğe bu kadar şiir yazdığına göre;
Nasıl acıktıysa artık! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder