16 Mart 2018 Cuma

· 
 
#İyiler,her zaman iyidir,kötüleri ise boşverin.
Zaten,hayatımızda fazlasıyla varlar.
Toplantıdan dönüyordum,epeycedir gördüğüm bir teyze vardı;balkonunda da,annemin çok sevdiği çiçekler.
Hatırını sordum ve çiçeğinden bir dal verebilir mi diye de çekinerek girdim söze.
Malum,kadınlar biraz hassas oluyor çiçek konusunda.
Ayaküstü ki,hep böyledir ya kapı ağzı eşik sohbetleri.
Teyzeyle,ordan burdan laf lafı açtı,konuştukça konuştuk.
-Teyzem dedim,bu çiçekten çoğaltabilirsem annemin mezarına dikeceğim.Bende diğer çeşitleri var da,bu renk yoktu.
Hiç düşünmedi ve bir dal çiçeği kopardı bana,yetmedi;ağacından bir torba limon topladı ve elime tutuşturdu.
Bu da yetmedi,zeytin ağacının aşısından da verecek bana,zeytin yetiştiriciliğine başladım ya!
Ne anlarsam tarladan,topraktan ama yapacağım elbette.En fazla,denedim,başaramadım derim.
Hiç denememiş olmaktan daha iyi değil midir? 
Ne demiştim;iyiler hep iyidir ve bu rezil dünya,hep bu iyi insanların yüzü suyu hürmetine dönüyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder