15 Mart 2018 Perşembe


#Ekranlara çıkıp 'Meyve yiyin' diyen diyetisyen ve uzmanlara....
Kadınlar,en çok erik meyvesine aş erir.Absürt meyvelere de ilgi az değildir elbette.
İşin biraz da nazlanma kısmı var ama neyse...
Kilosu 500 lira olan eriği alan var mı bilmem ama erikle yarışan bir meyve daha var,o da çağla.
Mevsimi kısacık süren,tuzla kardeş olan,bana göre şahane bir tat çağla.
Çok sevdiğimi bilen bilir ve çıktığı anda bana ulaşır çağla.
Tezgahlara düştüğünü bilmiyordum,nasıl seviyorsam artık....
Görüşmeden dönüyorum,birden başımı çevirdim ki,tablada çağla satılıyor.
İyi ki,yeni çıktı,tadı yaşlanmış bile.O kadar çabuk geçiyor anlayacağınız.
Kilosunu sordum satıcıya.
Bence,ya hamile kalmayın ya da çağlaya aş ermeyin.
Hatta,en yakın kuyumcuya gidin ve bir çeyrek altın alın aynı paraya.Hiç değilse,doğacak çocuğunuza yatırım olur.
Ekranlara çıkıp da meyve yiyin diyen o uzmanların ağzına terlikle vurmak gerek.
Hangi parayla?
Bu gördüğünüz bir avuç çağlaya verdiğim parayla bir ev alınır herhalde?
Tamam,abartmış olabilirim ev olmasın ama inanın garibanın alacağı bir ücrette de değil.
Ne yapıyorlar bu kadar fahiş fiyata satmak için,üstüne altın tozu falan mı serpiyorlar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder