24 Kasım 2020 Salı

#Bugün,Öğretmenler Günü.

Eli öpülesi, bütün öğretmenlerimizin gününü kutluyorum.
İlkokuldan başlayarak,hayatımızın bütün aşamalarında,her branştan öğretmenlerimiz oldu.
Ben,en çok öğretmenlik mesleğini önemserim.İleriki yıllarda seçeceğimiz doktor,avukat,mühendis,mimar....
Hangi mesleği seçeceksek,bunun temelini öğretmenler verir bize.
İlkokul öğretmenini unutan var mıdır örneğin?
Eğitim hayatımın her alanındaki hiçbir öğretmenimi unutmadım.
Bazısını sevgiyle,bazısını nefretle anmadım da değil ama geneli iyiydi öğretmenlerimin.Karşılıklı sevgi,saygı ve özenle sürdürdük öğrenci-öğretmen ilişkisini.
Bir tek,üniversitedeki hocam.Üniversite hayatımı cehenneme çeviren ,dünya markası ,ünlü hocam.
Onu pek iyi anmıyorum doğrusu,hiç de anmayacağım.
Ölenlere rahmet diliyorum,kalanlara da sağlıklı bir ömür olsun.

İlk öğretmenim,Annemdi. Okulda aldığınız öğretimin,evdeki eğitimle hayata yansımasının modelidir ;Anneler.
Her evladın ilk öğretmenidir,Anne.
Nurlarda uyusun,Anacığımın öğrettiklerini okulla birleştirip geldim bugünlere.

Bugün,Öğretmenler Günü.
Arayabildiğim her öğretmeni aradım.Verdikleri emekler için teşekkür ettim ama çok az kişi,bunca yıldır emek harcadığım çok az kişi beni anımsadı.Çoğu,aramadı bile.
Hep ben mi arayayım,değil mi?
Kardeşim,'Sanatçısın,öğretenden öte' diyerek bana bu çiçeği almış.❤️
Çok mutlu oldum,çok. ☺️

Görüntünün olası içeriği: çiçek, bitki ve doğa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder