7 Kasım 2020 Cumartesi

#Ülke olarak,çok zor günlerden geçiyoruz.
2020 yılı başladığından bu yana seller,depremler,yangınlarla boğuşup duruyoruz.
Yılın suçu yok elbette.2020,herhangi bir rakam.
İnsan olarak,365 günlük zaman diliminde neyi,nasıl,ne şekilde doğru yaptınız da,kötücül olayları yaşamadınız diye bakmak gerek.
Çok yoğun günler yaşıyorum bu aralar.Bir yandan,bir okulun öğrencileri için yaptığım koşturma,telaş ki,havalar soğudu,çocuklara gitmem gerek artık; bir yandan atölyemi açma hazırlığı derken,gözüm pek de bir şeyi görmüyor doğrusu.

Ama hayatta,her zaman yüzümüzü güldüren,içimizi ısıtan olaylar da oluyor kuşkusuz.
Atölyemin hazırlıkları için evden çıkmıştım ki,zalim insanoğlunun aklı sıra iyilik yaparken kötülükte boğulduğu bu kareleri gördüm.
Doğurmuş bir anneyi,içine kutuya örtü koyarak sokağa bırakmak iyilik değil,kötülüktür.
Hiç mi,bahçenizin bir köşesinde yer yoktu?
Bu hayvanları ya başka köpekler parçalar ya da soğuktan ölür.
Zalimsin insanoğlu!
Bu anne köpek,tam dokuz yavru doğurmuş.Gözleri yumuk yumuktu ama duygularıyla ve kokuyla emiyorlardı annelerinin memelerini.
Kuzum,diye sevdim köpeği.🙂
Bir süre içimi ısıtarak seyrettim bunları.
Doğurmuş bir anneye yaklaşmak,dünyada hiç yapmayacağınız bir şey elbette.
Koruma güdüsüyle,size saldırır.
Bu köpek ve yavruları için ne yapabilirim dedim ve elbette hemen belediyenin veterinerini aradım.
Asla,geri çevirmezler beni.Burdan çok teşekkür ediyorum Murat Beye.🙏
10 dakika sonra,barınaktan geldiler,yavruları ve anneyi götürdüler.
Yavrunun biri öyle aç,öyle açtı ki,memeyi bırakmıyordu ki,araca alsınlar.☺️
Bu hayvanı,barınakta takip edeceğim.
Dünya,bu canlılarla güzel,kötü olan insanoğlu!🙂
Görüntünün olası içeriği: köpek
Görüntünün olası içeriği: köpek
Görüntünün olası içeriği: açık hava

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder