13 Mayıs 2024 Pazartesi

 Bugün Pazar....

En sevdiğim gün.❤️
Bugün Anneler Günü...
Önemli bir gün elbette.
Hani, Annemiz hep yanımızda kalacak sandığımız , evde hep kapıyı açan, her zaman yemek kokan evin sahibi Annelerimizin günü.
Anne....
Ne büyülü bir sözcük, içinde her şeyi barındıran.
Sevgi, şefkat, merhamet, vicdan ;
Yaralarımızı öperek iyileştiren tek insan;
Ve Kurabiye kokusu...
Annesini kaybeden herkesin içinde bir sızı vardır illa ki .
'Keşke, Anneme şunu da yapsaydım, keşke Anneme daha çok vakit ayırsaydım ....'
'Keşke ' kadar tehlikeli ve geç kalınmışlığı anlatan başka bir sözcük yok.
Ben de söylüyorum elbette.
Sanıyoruz ki,Annemiz hep yanımızda kalacak,
Sanıyoruz ki ,Anneler ölmez.
Azıcık ateşlensek bile hala, sayıklarken 'Anne' diyoruz.
Göbek bağı kesilse bile insan, kaç yaşına gelirse gelsin 'Anne ' diye ağlıyor .
Sarılacak, dizinde ağlayacak bir
Anneniz varsa şanslısınız hala.
Annenize sarılın, öpün, koklayın ,bugünü ona ayırın ,ne olur ki, mutlu olmaktan başka?
Anneler ,bizden hediye beklemez ki .
Onları düşünmemiz yeter.
Anneniz giderse , boşluğu kalbinizi yoruyor emin olun.
Çevremizdeki sevdiklerimizi hep öteliyor , 'nasıl olsa varlar 'diye birlikte olma şansını hep erteliyor ve hayatın karmaşasında kayboluyoruz ya!
Anneler de ölüyor-muş.
Ertelemeyin hiçbir şeyi.
Doğurmak işin bir yanı.
Anne olmak için illa doğurmak gerekmiyor elbette.
Her doğuran da Anne değildir.
Bir çocuğa, emek veren , büyüten ,şefkatle sarılan her kadın,Annedir.
Hayatımdan geçen ve bana Anne olan Anam, Annem ve Ablam başta olmak üzere, bana Anne olmanın inceliklerini öğreten kızıma teşekkür ediyorum ve çocuğuna Anne olan bütün Annelerin , Teyzelerin ,Halaların ,Kadınların Gününü Kutluyorum. 🌺
İyi Pazarlar....❤️

Tüm ifadeler:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder