23 Mayıs 2024 Perşembe

 Toprak dolu bir saksıya plastik çiçek saplamak ve ordan çiçek yetişeceğini beklemek!

Bu nasıl bir umuttur?
Market market gezerken çektim bu fotoğrafı.
Yok!
Müze gezer gibi fiyatlara bakmak amacıyla gezmedim marketleri.
Taze meyve arıyordum.
Marketleri gezerken şunu gördüm:
Bütün reyonlarda meyve sebze doluydu çünkü alan yoktu.
Hadi diyelim ki, kasalardaki meyve sebze taze.
Fiyatlarına bakınca insan, bir zamanların kendisine yeten 7 tarım ülkesinden biri olduğu günlerin mazisine üzülüyor doğrusu.
Ülkede, bir tarım politikası yok ki, çiftçi de ,tüketici de iyi olsun.
Erik, 350 TL.' den nihayet 150 TL.'ye düşmüş.
Bahar geldi, mevsim meyveleri tezgâhlarda da, alabilen var mı?
Hiçbir meyvenin yanına yaklaşılmıyor.
Ama ben, tazesini aradım elbette.
İyi ki, kalabalık bir ailem yok.
Sermayeyi marketlere veriyorum çünkü.
Taze meyve yemek herkesin hakkı değil mi?
Epey yürüdüm ,uzak bir markette bulabildim meyveyi. Suyu çekilmeye durmuş elma,portakal, şeftali,erik vardı, o kadar.
İşte bu kareyi de yürürken çektim.
Şunu yapan insandaki umut da...
Ne bileyim;
İyice tuhaf bir ülke olduk ya da hepten delirdi toplum.
Fotoğraf açıklaması yok.

Tüm ifadele

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder