23 Mayıs 2024 Perşembe

 Tam da kahveyi soğutmadan önce kafedeki kitapları karıştırdım.

Önce, Edgar Allan Poe' nin Bütün Öyküleri kitabı gözüme çarptı.
Üniversitede hocamız ressam, Prof. Ali İsmail Türemen, bir ödev vermişti .Edgar Allan Poe' nin Anna Bell Lee ' şiirini renklerle anlatmamızı istemişti.
Bir şiiri renklerle anlatmak ...
Hiç kolay değildi.
O ödevi hala saklıyorum.
Çok kıymetli benim için.
Bu nedenle gözüme ilk çarpan o kitap oldu.
Sonra,kızım bu kitaptan söz etti.
'Kahve Soğumadan Önce' .
Kitabın konusu çok ilgimi çekti elbette.
Kızımla, bu konuda uzun ve keyifli bir sohbet yaptık.
Sizlere sorsam; 'Zamanı geriye almak isteseydiniz , en çok hangi anı yeniden yaşamak isterdiniz' diye?
Hepimizin geçmişinde,illa ki geriye dönmek istediğimiz ve o anı yaşasaydık sanki değiştirebilecekmişiz gibi andığımız anılarımız yok mu, iyi kötü?
Bu kitaptan yola çıkarak sayısız öykü yazılabilir aslında.
Dijital bir kitap hazırlığındayım bir süredir.
Kızıma ,yazdığım öykülerden seçkiler anlattım bugün.
Bu dünyada, en çok ÖYKÜ'leri severim ben çünkü.😎
ÖYKÜ ,candır .❤️
Bir 1 kişi ve kahve fincanı görseli olabilir

Tüm ifadel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder