31 Mayıs 2024 Cuma

 Eğer çocuğunuz varsa ,sorumluluğunuz da başlamış demektir.

Sürekli kötü yetişen nesillerden söz edenler bilmeli ki, o çocukları, gençleri bizler yetiştirdik.
Bir suçlu arayacaksak ,önce kendimize bakacağız.
Çocuklarımız en kıymetlimizdir.
Annem, çok iyi bir öğretmendi ve ben de kızımı yetiştirirken Annemden öğrendiklerimi kendi doğrularımla birleştirdim ve uyguladım .
Kızımdan Mektup.... ❤️
Kızım, geçtiğimiz yılın birinde, doğum günümde, yanımda olamadığı için bana bir mektup yazmıştı.
Nefesim, canımdan öte sevdiğim, varlığına şükrettiğim kızımın benim için düşündüklerini okuyunca aşırı duygulandım.
Neler yazmış neler...🤗
Size bir Anneden bahsetmek istiyorum ama çok daha fazlası olduğu için 'Anne' nin yetersiz kaldığını düşünüyorum.
Her zaman inandığım şeylerin peşinden inatla gidiyorsam bunu senden öğrendim.
Her gece,başımı yastığa rahat koymam gerektiğini senden öğrendim.
Kendi ayaklarımın üstünde durmayı,güçlü olmayı, taviz vermemeyi senden öğrendim.
Bazen, çok mu abartıyoruz bu bağımsızlık ve ayakta durma işini ne dersin? 😎
İyi bir insan olmayı, başkalarını düşünmeyi, benden başkalarının da haklarını savunmam gerektiğini ,haksızlığın her türlüsüne karşı durmayı senden öğrendim.
Başkalarının olmaz dediklerini oldurabilmeyi ,emeğin önemini, yaratıcılığın gücünü, her daim daha iyisinin yapılabileceğini senden öğrendim.
Ve nicesi...
Yazılacak çok daha fazla şey, gidilecek çok yol, yaşanacak çok anı, öğrenilecek çok şey var biliyorum.
Sen benim ilk öğretmenimsin, hep de öyle kalacaksın.
Kendimden baya memnunum bilirsin ,olduğum kişi senin eserin.
Hayatımda iyi ki vardın, nice yıllarda da iyi ki yanımda olacaksın.
Kaptım seni tatlış.
Hep birlikte büyümeyi diliyorum ve seni çok seviyorum.💕
Doğum günün kutlu olsun.🥰
Çocuğunuza gerekli özeni gösterirseniz ,karşınıza işte böyle gurur duyacağınız bir evlat olarak gelir . 🙂❤️ 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder