23 Mayıs 2024 Perşembe

 Özgür Özel- Ümit Besen....

Ne âlâka ,değil mi?
Özgür Özel 'in son dönem yaptığı açıklamalara sizler ne diyorsunuz bilmiyorum ama ben çok sinirleniyorum.
Arapça, kutsal bir dil değildir.
Biz Arap değiliz.
Arapça tabelalar da dahil, Türkçe' den başka, özel isim dışındaki işletmelerin tabelaları derhal kaldırılmalıdır.
CHP'li belediyelere talimat veremez kendisi.
Sapla samanı birbirine karıştırmaması gerekiyor.
Kanalları tarıyorum,Ümit Besen -Banu Alkan başrolünde 'Nikah Masası ' filmine rastladım ve Özgür Özel 'den daha çekici geldi,filmi izledim.
Ümit Besen'i tanırım, Zorkun Yaylası'nda yan komşumuzdu ve abimlerin arkadaşıydı.
Bahçemizdeki çam ağaçlarının altında az gitar çalmadı.
Bir dönemin, Tarabya'daki eğlencelerin piyanist şarkıcılarının en ünlülerinden oldu.
Filmde ,Banu Alkan banyoda, havuzda ,mutfakta,yatakta ve her yerde kırmızı ruju ,akmayan rimeliyle ve bütün yeteneksizliğiyle rol kesemeyerek yürürken , Ümit Besen de yeni çıkan kasetinin tanıtım amacıyla çekilmiş filminde aynı şekilde rol yapamıyordu.
Ama şarkıları beni çok eskilere götürdü bugün.
Annesi, rahmetli Sevim Teyze'yi anımsadım örneğin.
Çok güzel 'Batırık 'yapardı.
Çok neşeli konuşurdu.
O yayla evi satıldı,o evin sesi kesildi.
Yaylanın meydanında , Ümit Besen 'in org'u ile çaldığı şarkıları kaldı.
Özgür Özel, Ümit Besen' den çok daha genç biri.
Ümit Besen, filmde dönemine uygun kıyafetler giyiyordu . Papyon -kravat ,belinde saten kuşak...
Kıyafeti, piyanist şarkıcı olarak iyi taşıyordu.
Üstünüzdeki kıyafeti iyi taşımazsanız ,sakil durursunuz.
O kıyafetin içini doldurmak çok önemlidir.
-Nikahına beni çağır sevgilim
İstersen şahidin olurum senin.
Bu adam kim diye soran olursa
Eski bir tanıdık dersin sevgilim.
Diye bağırıyordu şarkısında.
Tahammül edemesem de filme, Özgür Özel'in ,memlekette bu kadar sorun varken ,Arap ırkının incinmesini dert edinmesini dinlemekten çok daha iyiydi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder