8 Haziran 2024 Cumartesi

 Kadirli Merkez Ortaokulu Müdürü Harun Beyin, davet ettiği okulun yıl sonu etkinliğine koşa koşa geldim.

🙂
Harun Bey, çok büyük şans bir okul için.
Çok yönlü ,çok idealist ,çok başarılı bir eğitmendir.
Öğrencilerin resim sergisini gezdim önce.
Resim sanatında gelecek vadeden çok başarılı öğrencileri gördüm sergiyi gezerken.
Musa Hocamla da karşılaştım uzun süre sonra.
Resimden şiirlere, türkülerden,şarkılara ve tiyatroya....
Çocuklarımızı böyle eğitmeliyiz;
Bilimle, sanatla, sporla ....
Hayatın her yerinde başarılı olma odaklı.
Etkinliği keyifle izliyorum.
Okul, bizim okulumuz elbette.
Hepimiz bu sıralardan geçtik yıllar önce.
Çok başarılara imza atmış ve yurdun dört bir yanına dağılmış sporcular, gazeteciler , sanatçılar yetişti bu okuldan.
Resim Öğretmenimiz Harun Köksalan Hocamı da rahmetle ve saygıyla anayım bu arada.
Ben de bu okuldan Üstün Başarı Belgesiyle mezun olmuştum,
Kızım da okul birincisi olarak mezun olmuştu.🤗
E, biraz da gururlanalım değil mi?😎
Gururumuz Merkez Ortaokulu.
🙏🌺🍀🧿

emin Fetullahoğlu, Mustafa Fetullahoğlu ve 31 diğer kiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder