21 Haziran 2024 Cuma

 Türkiye -Gürcistan maçını izliyorum televizyonda ...

Arda Güler, marka değeri çok yüksek bir futbolcu.
Çok da genç üstelik ama bu çocukta başka bir yetenek var.
Real Madrid , bir ara şikayet ediyordu sanki Arda Güler için verdiği transfer parasından ama şimdi çok memnundur herhalde?
Maçı izlerken öğrencilik yıllarıma gittim de ...
İnönü Stadyumunda , Beşiktaş 'ın ne çok maçını izledim.
Maçlarda bu kadar çok küfür olmasa, futbol maçlarını izlemek çok keyifli aslında ama zavallı hakem başta olmak üzere teknik direktör ve futbolcuların tüm sülalesini sıradan geçiren seyirciler yüzünden artık maçlara gitmiyorum uzun yıllardır.
Gürcistan takımının futbolcularına takıldım aslında.
Bu sakalların bir izahı var mıdır?
Terörist gibi, IŞİD gibi sakalları bırakmak da nedir?
Çok itici görünüyorlar çok.
Eline bir tıraş bıçağı ya da bir makas ya da bir cımbız alacaksın ,bunların sakallarını tek tek yolacaksın.
Futbolcu dediğin ,böyle dini bir simgeyle maça çıkar mı?
Alenen şeriatçı sakalı bunlar.
Şu maç, bu skorla bitseydi...
Nihayet 3-1 🙂👏 🇹🇷

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder