28 Nisan 2019 Pazar

#Anacığım,nurlarda uyusun hep derdi ki:' Eskisi olmayanın yenisi olmaz.'
Hayatta,her zaman en yeni diye bir şey yok.Gün gelir,elimizde,bir köşeye atılmış bir eşyanın bile bize yaşatacağı bir yenilik olur.
Bazen,unutulmuş bir anı ya da yaşanmışlığa dair izleri süreriz bir kağıt parçasında,bir eşyada ya da bir objede.
Eskiyi değerlendirmek bazen çok işe yarar.
İlla ki,para verip almaya da gerek yok benim yaşam felsefemde.
Epeydir,gözüme çarpıyordu fotoğrafta gördüğünüz bu panolar.
İkisi abimden,biri de ablamın ta Erzurum'dan,öğrencilik yıllarından birer parça.
Harap,kırık dökük şeyleri sevmem.İlla ki dokunmak gerek.
Şunlara bir el atayım dedim,yeniden boyadım,vernikledim ve duvara asılmaya hazır hale getirdim.

Atölyeme gelen,özellikle ileri yaş ziyaretçilerime ,ellerinde eski eşya olup olmadığını soruyorum,ben sorunca kıymete bindiriyorlar ve vermiyorlar. 
Oysa,biliyorum ki,eski evlerin gizli hazineleri çoktur depolara atılmış ve bu insanlar,bu dünyadan gittiğinde ,o eşyalar hurdacıya verilecek ya da çöpe atılacak ama bana verin diyorum,vermiyorlar.
Çok cins bizim insanımız,çok!
Oysa,güzellikle bana verseniz olmaz mı! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder