26 Nisan 2019 Cuma

#Çok da uzak değil,eskiden,otobüste,dolmuşta ya da sokakta bir çocuk gördüğümüzde göz kırpar,başını okşar,yanağını severdik.
Peki,şimdi ne değişti de,bir çocuk gördüğümüzde saçını sevmeye korkuyoruz?
Lanet olası,aşağılık,rezil müsveddeler çocuklara kıydığı için elimizi çekiyoruz çocuklardan.
Oysa,ışıl ışıl bakan gözleri,kızarmış,sevimli yanakları ve çocuk saflığıyla gülümsemeleri ne de güzel değil mi?
Çocukların gülüşlerini soldurdular peki kim ve neden?
Biz çocukken sokaklar vardı güvenle oynadığımız.Komşularımız vardı,annelerimizin gözünün arkada kalmadığı.
Acıktık mı,kapısını çalıp yemek istediğimiz evler vardı.
Peki,nerde şimdi o güzel insanlar?
Kendi insanımızın ahlaksızlığı yetmezmiş gibi,şimdi de Suriyeliler,Pakistanlılar çıktı başımıza.
Şahsım adına,kendi ülkemde hiç birini istemiyorum.
Herkes evine!
Yeter bunları beslediğimiz..
Cinselliği ayıp,yasak,günah gibi öğretirsen,hayatında bir kez olsun bir kadının elini tutmayıp,dokunmamışsa bir erkek,karşısına çıkan çocuk,kadın,hayvan ne fark eder,ona tecavüz eder.
Sakın,konuyu istismar diyerek yumuşatmasınlar.
Bunun adı TECAVÜZDÜR!
El kadar çocuklardan ne istiyorsunuz lanet olasıcalar?
Hangi özellikleri sizi tahrik etti?
Kırmızı ruj mu sürdüler,mini etek mi giydiler,sokakta kahkaha mı attılar;ne?
Hani,bir dönemin rezil yöneticileri vardı,tecavüzü meşrulaştıran bu özellikleri sayan....
Kendi ülkemden öyle utanıyorum ki.......
Rezilsiniz ,çocukları,kadınları,hayvanları koruma yasasını çıkarmayan siyasiler!
'Bir kereden bir şey olmaz ' diyen o kadın bakan......
Yeminle,içimdeki öfkeyi bastıramıyorum artık.
Çocuklarımızdan nasıl korkuyoruz işte size bir örnek:
Fizik Tedaviden dönüyorum her günkü gibi,yolun karşısında bir kadın bana el ediyor,yanında iki çocukla.
Önce anlamadım.Yanıma geldi ve ' Kızım,torunumu markete kadar götürür müsün? ' dedi.
Öğlen saat 12.Hani,güpegündüz bir zaman dilimi,ne olabilir ki değil mi?
'Çocukların başına gelenleri görüyorsun değil mi? diye konuşunca .....
Çocukların canı dondurma istemiş ama yaşlı,gidemiyor markete.
İlkokul 4. sınıfa gidiyormuş kız torunu.
Eline 5 lira vermiş,markete korkarak gönderiyor.
Çocuğu,markete kadar götürdüm ve geri dönene kadar da bekledim.
O kadar sinirleniyorum ki,ülkemizde yaşanan ve yaşatılanlara.
Lanet olasıcalar!
Cehennemin dibine gidin de kurtulalım sizlerden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder