1 Nisan 2019 Pazartesi

#Zeydan Karalar-Hüseyin Sözlü ve seçimler ve Binali Yıldırım
Bir seçimi daha geride bıraktık.İlk kez,bu kadar umutluyum gelecekten.
Bunun,Millet İttifakının büyük kentleri almasıyla ilgisi var elbette ama asıl olan:Halkın üzerinde,uzun zamandır baskı,ayrıştırma,ötekileştirme,hakaret,öfke,saldırganlık,nezaketsiz bir tutum izleyen 17 yıllık AKP iktidarının getirdiği usanç.
Cidden bıkmıştık bunlardan.
Bazen,kendini çok üstün sanan insanları şöyle bir silkelemek gerekir ki,ne yaptıklarını görsünler.
Bir umut başladı toplumda ve dağlara,ovalara bahar geldi 1 Nisan'da.
Herkesin yüzünde bir gülümseme ve rahatlama var.Toplum,bu kadar gerilmezdi ki.
Hüseyin Sözlü,kaybedenlerden biri.Kendisini Ceyhan Belediye Başkanlığından tanırım.Aslında dinamik,genç,çalışkan biriydi o yıllarda ama Adana,biraz büyük geldi sanırım ve kaybetti.
Bir insan,önce duruşuyla var olacak.
Hüseyin Sözlü,her daim sözcükleri kaba,üslubu kaba biriydi.İşini iyi yapmak önemlidir ama duruş da önemlidir.
Hiç düzeltmedi kendisini hep aynı yerde kaldı.
İki kez beni randevuda ektiği için de sinirleniyordum zaten kendisine.
Hakkında hayırlısı diyelim.
Zeydan Karalar ile bir toplantıda karşılaşmıştım ve biraz sohbet ettiğimde,bulunduğu makamı dolduran,işini iyi yapan,çalışkan,çok iyi projeler üreten,ekibini çok iyi kuran biri olduğunu görmüştüm.
Adana için çok büyük kazanç olacak.Zaten,içimizden biri,içten,samimi,edep bilen.
Binali Yıldırım....
Bir insan,attan inip,eşeğe biner mi?Başbakan,Meclis Başkanı,Ulaştırma Bakanı olacak ve Büyükşehir Belediye Başkanlığına aday olacak;olacak şey değil!
Kendi kariyer planını başkalarının yoluyla çizersen olacağın budur.
Yenilen pehlivan güreşe doymaz misali,hala İstanbul'u alacağını düşünüyor.
Oysa;yenilmek de bir erdemli tutum ister.
'Çalıştım ama olmadı;İstedim ama başaramadım 'diyebilmeli insan.
Ve karşısındaki adayı kutlamayı da nezaket gereği yapmalı.
Bu kadar uygar olmayı başardığımız gün,daha aydınlık günleri göreceğiz.
Şu anda,bir yolun başındayız toplum olarak.El ele,gönül gönüle,çok çalışarak,birbirimizi destekleyerek,ekibimizi iyi kurarak ve ayağı yere basan projeler yaparak bu bu işi başarırız ülke olarak.
Yeter ki,ayağımıza çelme takılmasın.
O parti,bu seçmen,bana oy veren,vermeyen demeyeceğiz.
Türkiye,güçlü bir ülke.
Bu kez başaracağız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder