27 Nisan 2019 Cumartesi

Atölyem ama aynı zamanda kurs verdiğim yerim ve burda erkek,kadın,çocuk,yaşlı herkese yer var.
Sokaktan geçerken yorulan da bir nefes için uğrayıp,oturuyor,sohbete katılıyor,üretmek isteyen de.
Resimden,heykele,takıdan ahşap boyamaya kadar geniş bir yelpazemiz var üretim alanımızda.
Fotoğraflarda gördüğünüz tepsi,çok amaçlı kullanılan,el boyaması bir üründür ve ayıptır söylemesi ben yaptım. 
Ürün,mdf olarak,bize gelir.Çeşitli aşamalardan geçiririz ki,bu da uzun bir süredir işin niteliğine göre;
Astar boyadan ki,gereklidir çünkü;üründeki oluşan herhangi bir hasarı kapatırız bu işlemle.
Sonra zımpara ki,en pis kısmı da budur.Üst baş kalmaz tozdan.
Hele,bunun gibi parçalara ayırdığımız bir ürün çok toz demektir. 
Sonrasında ise,ana boya atılır ve üstüne işleyeceğimiz her neyse o başlar.
Bu,el boyamasından tutun da,dekupaja,transferden stencil baskıya ya da aliminyum folyodan kadife tekniğine kadar öyle çok uygulama yapılabilir ki,seçim size kalmıştır.
Renk uyumu ve işçilik çok önemlidir.
Öyle,'Ben yaptım oldu' diye bir düşünce benim atölyemde asla ve kat'a olamaz!
Son aşaması verniktir.
Boyalarımıza göre su bazlı ya da sentetik vernik kullanırız.
Vernik aşaması,işin son noktasıdır.
Bu tür ahşap ürünleri,suyun altına tutup yıkayanlar oluyor ve bu akla zarar.
Nasıl ki,evinizdeki zigon sehpaları suyla yıkamıyorsunuz;işte bunları da aynen öyle. 
Çalışma arkadaşlarımla,verimli ve bol gülümsemeli bir üretimin içindeyiz.
Burası,herkese açık.
Siz yeter ki,gelmek isteyin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder