12 Ekim 2020 Pazartesi

 #Serdar Ortaç: "Herkesin elinde son model cep telefonu, altında araba var. Nankörlük yapmayalım. Erdoğan ülkemize çok güzel yatırımlar yaptı. Bir geçmiş Türkiye'ye bakın, bir de bugüne. Daha ne yapsın bu ülke için Erdoğan? Öyle büyük ve güzel yatırımlar yaptı ki görmemek imkansız"

Bugün,her pazartesi rutinim semt pazarına gittim.Meyvenin-sebzenin en tazesini bulmak istiyorum elbette ama en çok,ülkemizin nabzını tutuyorum bu pazarlarda.

Bu arkadaş,yani Serdar Ortaç,hangi gezegende yaşıyor bilmiyorum.
Daha önce de,eşinin nafaka istemi ve kendisinin de ödeyemediği konusunda bir yazım vardı.

Boşanmış ve çocuksuz bir kadının,üstelik de çalışan bir kadının,eşinden nafaka istemesi ne kadar yanlışsa,böyle bir açıklama da o denli yanlış.

Bir ara,kumar tutkusu vardı diye okumuştum.Epeyce malı,parası gitmiş.
Magazincilerin yalancısıyım,belki de yanlış bilgi ama nedeni,her ne olursa olsun,bu ülkede,her şeyin yolunda olduğunu söylemek için,o insanın cidden ya akıl melekeleriyle ilgili bir sorun vardır ya da bir beklentisi.
Ya da,başka bir dünyanın insanıdır.
Sayın Ortaç,nafakayı mı ödeyemiyor da bunu söylüyor bilmem ama,sanatçı,herkesten farklı düşünen,eserlerinde,muhalif bir tutum takınan ve eleştirel bir bakışı olan kişidir.
Sanatçı,çıkar için hiç kimsenin ayağına yatmaz,altını öpmez,omuzların üstünden saldırmaz.
Bunlara,sanatçı denmez.

Aklıma,birden bir Serdar Ortaç şarkısı geldi.
-Ya bir gün olur sana bel kıvırırsa
-Binlerce dansöz var

Bir mankenin göbeğinden zeytin tanesi yediği günlerde çektiği kliplerden bugünlere gelmek....
Herkes gider Mersin'e,bunlar gider tersine.

Gelelim,şu memlekette her şeyin yolunda olma durumuna....
Az önce,semt pazarına gittim.
Her geçen hafta,bir diğerinden pahalı.
Salatalığın kilosu,bir haftada, yüzde yüz artmaz.Ya da,biberin,fasulyenin kilosu bu kadar olmaz.
Mevsim sebzeleri bunlar.Kışın değil,sera malı değil.
Şimdi,ucuza almayacaksınız da,ne zaman alacaksınız?

Bir kadın satıcı gördüm;üretici elbette.Tarlasından ,bahçesinden toplamış ürünleri satmaya çalışıyor.
Göz ucuyla da kadına bakıyorum;kadın iki kuru soğanı kesti,bir tepsi çıkardı,içinde ekmek,birkaç dal maydanoz ve kuru soğanı dürüp yedi eşiyle.

Hani,Serdar Ortaç'a göre,herkesin elinde son model cep telefonu ve altında araba varmış ya....
Kadına baktım da,ne zaman şalvarının cebinden bir Iphone çıkaracak ve pazar akşamı bulduğunda, tezgahına yaklaşacak son model arabasına saat kaçta binip,evine gidecek acaba?

Çok nankör bir toplumuz yahu!

Dip not:Bu arkadaş,yapılan her hizmetin devletin ve hükümetlerin temel görevi olduğunu ve babasının cebinden değil,yine vatandaşın cebinden alınanlarla yapıldığını da bilmiyor belli ki.

Yağdanlık olmanın da bir sınırı var ama bir sanatçıya hiç yakışmıyor.doğrusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder