3 Ekim 2020 Cumartesi

 #EŞYA YENİLEMECE GÜNÜM. :)

Bugün, sandık,masa ve kütüphane üçlüsünden oluşan eşyaların yenileme,bakım günündeyim.

Anacığım,nurlarda uyusun hep derdi ki: Eskisi olmayanın yenisi olmaz.
Bu eşyalar eski değil ama hasar görmüş eşyalardı.
Beyaz lake olarak boyanmıştı ve nakliye sırasında da hasarlanmıştı.
Atölyemde,çalışma arkadaşlarıma her zaman şunu söylerim:
-İlla ki,her şeyi yeni almak zorunda değilsiniz.Evinizde,illa ki,anısı olan,eskiden kalan ,yıpranmış eşyalarınız vardır.Geri dönüşümle onları değerlendirebiliriz.
Bu sayede,birçok evin sehpa takımlarını,tepsilerini,masalarını ve işe yarar eşyalarını yeniledik,evlerine gönderdik.
Bu eşyaları da,yerlerinde ,yani evin içinde çalıştım.
Atölyem,ağzına kadar eşya dolu çünkü,kaçacak yer arıyorum şu anda. 
Eşyalar,beyaz lake ama ben boyalarını yenilerken,üstüne de evin dekorasyonuna uygun olarak altın yaldız çalışmasını uygun gördüm.
Boyama,bezeme çalışmasının sonrasında ise,verniklerini atarak çalışmaları sonlandırdım.
Evde boyama yapmak,atölye ortamı gibi olmuyor elbette.İlla ki,parkelere dökülen boyalar,vernik damlaları oluyor.
Evin sahibi kardeşim ve eşi de elbette yardımcı oldular.
Ellerine sağlık diyorum ve iyi günlerde kullansınlar diliyorum.
Çok da iyi ağırlandık,ne mutlu bize. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder