13 Ağustos 2024 Salı

 Bu ülkede, eğer A Haber ve TRT izliyorsanız ,hiçbir sorun olmadığını,vatandaşın refah içinde yaşadığını ,ekonominin yolunda olduğunu ve enflasyon gibi bir şeyin geri kalmış ülkelere ait bir sorun olduğunu düşünürsünüz.

Böyle bir utanmazlık ,böyle bir aldatma yok , olamaz da.
A Haber gibi gereksiz bir kanala elbette zamanımı ayırmam ama yaylada TRT radyo dinleyeyim dedim demesine de, programlara çıkan herkes yoldan arıyor.
Biri de çıkıp ' evde kahve içiyordum ,sizi aradım ' demiyor; hep yol hep yol.
Yol tamam da ,acaba hangi yol?
Telefon açan herkes arabasını! kenara çekiyor ve başlıyor konuşmaya .
Ailecek tatile çıkmışlar, hem de öyle Ata- dede evi köye falan değil ,Bodrum, Alaçatı, Çeşme , Göcek ,Antalya diye sıralıyorlar .
Merak ediyorum, otel fiyatları almış başını gitmiş, benzine,mazota her gün zam üstüne zam yapılıyorken ,bu ekonomik krizde tatile, hem de arabalarıyla nasıl çıkıyorlar?
Ne iş yapıyorlar da bunca masrafa gözü kapalı dalıyorlar acaba?
Kredi kartları da yetmez bu masraflara da merak ettim.
TÜİK' i geçin ,o zaten yalan dolan da, ENAG verilerinin enflasyon rakamlarına bakarsak , hatta hepsini geçin cüzdanınız ne durumda?
Çarşı pazara çıktığınızda kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
Reyon fiyatları nasıl?
Et, süt ,tavuk, balık alabiliyor musunuz evinize?
O halde, TRT' yi arayıp da tatile gidenler kim?
Hepiniz mi yalan dolan yahu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder