13 Ağustos 2024 Salı

 Zorkun Yaylası'ndan...

❤️
Yaylaya okumak için yazım dilini çok sevdiğim, kurgusunu ve sürprizli finallerini çok beğendiğim Stefan Zweıg' ın kitaplarını getirdim.
Bu kitapları, nerdeyse hiç kimsenin ziyaret etmediği kitap fuarından aldım.
O yayınevlerinin, vatandaşların şaşkınlık ve hayretli kitap ilgisizliğini hiç unutmayacağım elbette.
Kitaplara gelince....
Stefan Zweıg, dünya çapında önemli bir yazar.
Hep derim; bir film yönetmeni olma yeteneğim olsaydı , bu kitapları kısa film tadında filme çekerdim ama değilim, yalnızca okurum elbette.
Okuduğum 3 kitap da tam bir hayal kırıklığı ,belirtmem gerek.
Çeviri hatası mı bilmiyorum ama sanki bu kitapları Stefan Zweıg yazmamış gibi öylesine sıradan.
Vasat bir dil, bir sonraki sayfaya gitme heyecanı yaratmıyor okuduğum kitaplarda.
İnsan, okudukça ,yazdıkça, gezdikçe zenginleşiyor elbette.
Kitaplarının tümünü okumuştum, bu 4 kitap kalmıştı ve Korku da sonuncusu.
Bakalım, bu nasıl bir yazılımda?
Her hayal kırıklığına rağmen lütfen okuyun, araştırın, kendi içinizde farkındalık yaratın.
Sorgulamak için hayatı ve seçimlerimizi, ilk basamak okumak!
Bir yazı görseli olabilir
Tüm if

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder