18 Ağustos 2024 Pazar

 Cehennem gibi yanan Çukurova'dan dağ esintili, buz gibi Zorkun havasına...

🔥
Bu fotoğrafı Zorkun 'da çarşıda çekmiştim.
Müslüm Gürses'in ölümünün üstünden 11 yıl geçmiş.
Jiletçilerin sanatçısı diye tanınsa da, iyi sanatçıymış ki, hala arabaların arkasında resmi yer alıyor, anılıyor.
Ne güzel ,bu dünyadan bir Müslüm Gürses geçmiş.
Ama ben yazıya takıldım elbette.
Ne büyük bir iddia ' Bir şarkı çalar ve sana beni hatırlatır, beni unutamazsın ' .
İnsanların,kendilerini vazgeçilmez sanmalarına da hayret ediyorum doğrusu .
Bulunmaz Hint Kumaşı olduğunu sanmaları da ayrı bir özgüven patlaması.
Ne özelliği var da ,karşıdaki onu asla unutmasın acaba?
Çok mu sevgi dolu, çok mu saygılı, çok mu karizmatik ,çok mu çekici, ne ?
Herkes unutulur ,her şey mazide kalır ve hiç ama hiç kimse vazgeçilmez değildir.
Kendini kandırırsan o başka.🙂
Öyle, araba arkalarına mesaj yazarak olmuyor bu işler.
Senden daha iyisi de illa ki vardır.
Sen kendini oyalarken atı alan çoktan.....😎
Hep sıcaktan bunlar.
Işınlanma diye bir şey olsa da, ya Zorkun Yaylası ' na 🌲,ya da tercihimdir bir deniz kıyısına ....🏊🏖️
Bir 4 kişi, van, sokak ve yazı görseli olabilir

Tüm ifadeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder