18 Ağustos 2024 Pazar

 Bugün Pazar....

En sevdiğim gün.❤️
Mucizelere inanır mısınız?
Ben inanmam.
'İnsanın kendisi mucizedir ' derim her zaman .
Her an ,her yerde bir farkındalık yaratan, yaşatan insan hayatın bir mucizesidir bende.
Pazar sabahına uyandınız ve bir mucize olsa diye aklınızdan geçen şey nedir?
İnsan, bir an için duraksıyor değil mi ,'Acaba ne olsa mucize başlığında ' diye.
Herkesin hayali farklı elbette.
Ülkemizin dört bir yanı yanıyor şu anda.
Yanan yalnızca ormanlar değil, duygularımız da yanıyor öfkeyle.
Hayvanları öldürüp çukurlara dolduruyorlar acımasızca.
Kadınlar ,birer sayı artık,her gün biraz daha fazla öldürülüyor.
Kaybolan,tecavüz edilen çocuklar....
Hani, bir mucize olsun isteriz ya!
Bunları bitirmek zor değil, mucizeye bağlı hiç değil.
Sana, bana, bize bağlı .
Bir mucize olsaydı şu hayatta ; çocukluğuma dönmek isterdim.
Bahçemizdeki tahta, yuvarlak ,kocaman masamızın etrafında Annem,Babam ve kardeşlerimle pazar sabahında toplanmayı isterdim.
Üstünden yıllar geçmemiş, Babamı, kardeşlerimi ,Anamı, Dedemi kaybetmemiş, o dehşet ,o kanlı,acı dolu günleri yaşamamış olmayı isterdim .
Aydınlık bir güne , mavi bir gökyüzüne uyanmak...
Ne güzel olurdu!
Dedim ya, mucize diye bir şey yok.
Sizin dışınızda yaşadıklarınıza engel olamazsınız ama seçimlerimizi kendimize doğru yaparsak mucizeyi beklemeye gerek yok, mucize zaten insanın kendisi.
Piyangodan çıkacak diye para beklemek;
Beyaz Atlı Prensi beklemek;
Temiz,yaşanılası bir dünyayı beklemek;
Her şeyin düzeleceğini beklemek!
Kim yapacak bunları?
Sen necisin?
İyi Pazarlar.❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder