30 Haziran 2015 Salı

#Doğa,kendi içinde öyle bir düzen kurmuş ki,dışardan yapılan her müdahale zinciri kırıyor.
Bizim,kara kedimiz,el kadar bir şey daha.Sütle besleniyor diye biliyordum ama.....
Bizler doğa sever bir aileyiz ve elimizden geldiği kadar da korumaya çalışıyoruz.Kuşları,sokak hayvanlarını besliyoruz.Bunu yaparken de,kuşları kedilerden,kedileri de insanlardan korumaya çalışıyoruz.
Bizimkisi de bir müdahale aslında.Kuşları korurken,kedilerin beslenmesi sekteye uğruyor.
Keşke hayat,çizgi filmlerdeki kedi Silvester ve Tweety kuşu arasındaki gibi eğlenceli olsa.
Ama değil.
Bahçemizde kumrular,serçeler var.O ağaçtan,diğerine konuyorlar.Seslerini dinlemek de çok güzel.
Ama,aynı bahçede kediler de var.
Bir kumruyu kediler yemiş.Kalan artıklarını da,bizim kara böcük yemiş.
Besin zincirini halletmişler aslında ama insan yine de beslediği kuşların buna alet olmasına üzülüyor.
Bütün hayvanlar karnının okşanmasını sever.Bizim kara kediye yemeğini verdim.Önüme yattı hemen.Karnını okşadığınızda mest oluyorlar.
Sevdim onu biraz.Öyle masum bakışları var ki...
Bebek daha ama diğer yandan o kumruyu midesine indirdiğini bilmek.
Doğa hem acımasız hem de gereğini yapıyor aslında.
Bir kuşun sesi daha eksildi hayatımızdan.Keşke yemeseydi.
Ben zaten yemeğini veriyordum kara böcüğün.
Az mı geldi acaba verdiğim yemek?
Ama hiç doymuyor ki.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder