1 Haziran 2015 Pazartesi

#Şarkılarla siyaset yan yana gelebilir mi?Ancak,seçim zamanı elbette.Çalıntı Dombıralara o da.
Hadi,bir deneyelim bakalım sonuç ne olacak?
Bizimkisi,yine esip,gürlüyor.Tehditler,öfkeden fırlamış gözleriyle yere,göğe,pardon,ekranlara sığmıyor.
''Acaba'' diyorum,işler artık kontrolünden çıktı ve boş meydanları görüp,''Lan Ahmet,bu işi de kotarayamayacaksın.Bende salladım elimdekini ama tutmuyor bir türlü.Bak,tırlar da ortaya çıktı.Devlet sırrı desek,millet yemeyecek belli ki.Elimize de kan bulaştı ve çıkmıyor.Ne yapmalı?'
Neydi bu TIR konusu:''Talimatı ben verdim.O tırlardakini,insani yardımı, lojistik destek noktasında şu anda Milli İstihbarat Teşkilatımız, Bayır Bucak Türkmenleri’ne bu desteği vermesi için göndermiştim.
Peki,ne çıkmıştı o tırlardan?İlaç kutularının altına gizlenmiş silahlar.
Nereye gidiyordu bu tırlar?Başta,IŞİD terör örgütü olmak üzere,Suriye'deki islami cihat örgütlerine.Peki,bu örgütler,bugüne kadar kaç müslümanı katletti?
Binler değil,milyonlarca müslüman,müslüman terör örgütlerince öldürüldü.
Siz,insani yardımdan bunu mu anlıyorsunuz?
Kimdi bunları söyleyen?
Hadi,Serdar Ortaç'ın şarkısıyla söyleyelim:''İsmi lazım değil...''
Hızını alamayan ve her şeyi yıkan isimsiz kahramanımız ''Bunların bütün derdi Türkiye’nin imajına gölge düşürmek.Bu haberi yapan kişi bunun bedelini ağır ödeyecek öyle bırakmam onu" dedi.
Pardon da,o tırlara,o silahları Cumhuriyet Gazetesi ve Can Dündar mı koydu?
''Yakarım bilirsin''diye tehdit savuran kişi,siz kimi yakıyorsunuz allah aşkına?Siz,önünüze gelip,ayağınızı öpen herkesi tekmeyelebilirsiniz ama bu ülkede onurlu ve görevini yapan gazeteciler de var.O işler öyle kolay değil.
Bir insanın ne kadar sevilmediğini görmek ister misiniz?
İşte,size örnek:Vasiyetini açıklamış.Sandık ki,vasiyet deyince,hani Atatürk'ün yaptığı gibi,her şeyi halka bağışlayacak ama heyhat!
Bakın ne vasiyet etmiş: “Eşime ve çocuklarıma vasiyetimdir. Ben ölünce, Muhammed’in kabrinden alınan toprağı mezarıma koysunlar”
Yorumları okusanız inanın üzülürsünüz.Bu insan,üstelik de,koskoca ülkenin başı.İnanın üzülmesi gerek.Nefret söyleminin,komediye karıştığı,bir ülke liderinin bu kadar acımasızca eleştirildiği ve ''ölsün de kurtulalım'' diyerek dua edildiği bir insanın,azıcık düşünmesi gerekir artık.Malum,herkes g... kılı değil bu ülkede.
Ve şu şarkıları söylemeli sırasıyla:
-Tanrım! Tek başına koyma kulları.
-Yarabbi,sen bilirsin!
-Ben,nerde yanlış yaptım?
-Ölürsem kabrime gelme istemem.
Zaten son şarkıya gerek de yok.Bunca nefretin ardından dua edeni bulursa sevinsin.
Dip not:Show kanalında,sabah haberlerini sunan,Melih Altınok diye biri var.Reytingini artırmak istemiyorum ama lütfen yarın izleyin.İzleyin de,birinin k... nasıl öpülür,nasıl yağdanlık yapılır görün.Gazeteci var,gazeteci var.
Valla,kardeş,sen bu yorumla,k.... da patlatsan ana haberlere Anchorman yapmazlar.
Hani,bil istedim. smile ifade simgesi
Adam alışmış,böyle k... yalayanlara,gerçek gazeteci görünce tehditle sindireceğini sanıyor.
Hayret!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder