26 Haziran 2015 Cuma

#KADINA YÖNELİK ŞİDDET!
Gördüğünüz fotoğraf,benim hazırladığım derginin ikinci sayısında işlediğim şiddet olgusunu her açıdan irdeleyen bir araştırma.Ancak,derginin dağıtımını yapmadıkları için kitlelere ulaşmamıştır ve bu nedenle bölgede hem kadınlar hem de erkekler ''şiddet nedir, karşılaşıldığında ne yapılmalıdır,şiddet bir hak mıdır?''konusunda fikir sahibi olmayacaktır.
Toplumda en çok nefret uyandıran Özgecan Aslan ve Ayşe Paşalı cinayetlerini baz almıştım yazıda.
Emin olun,bu toplumda ve çevremde, en üstteki yetkililer de dahil,eşini dövmeyen,hakaret etmeyen,malıymış gibi davranmayan bir tek erkek bulamazsınız.
Ben,dergiyi özellikle kahvehanelere ve kuaförlere, hediye ediyorum.Çünkü,biri görür de,fikri olur ve de,belki akşam evine gittiğinde,eşine el kaldırırken bir an için düşünür.Çünkü,kalabalıkların dikkatini çeksin istiyorum.Yoksa,ben paramı alırım,keyfime de bakarım.Ama niyet bu değil biliyorsunuz.
Burdan,dergiye gerekli özeni göstermeyen tüm yetkilileri kınadığımı da belirteyim.Neyin kafasını yaşıyorsunuz anlamıyorum ki?
Bi'kendinize gelsenize artık ve dağıtsanız şu dergiyi.
Tamam! Siz,eşinizi dövmüyor olabilirsiniz ama dövenleri engelleyelim bari.
Neyse.....
Konumuza dönelim.Biri 17,diğeri 37 yaşında iki kadın daha öldürüldü ve katilleri İYİ HAL İNDİRİMİNDEN SALIVERİLDİ!
Nedir bu iyi hal?
Adamlar,kadınları delik,deşik etmiş olabilir,gencecik yaşta toprağa göndermiş de olabilir ama....
Mahkemede kravat takmışlar ya!
Ellerini önlerinde kavuşturup''Pişmanım valla hakim bey''demişler ya!
Yetmez mi?
Salıverin gitsin.
Bu ülkede,Ak-Saray'da iftar sofralarında keyif çatanlar,Aileden sorumlu,çok değerli bakan,Ayşenur İslam hanımefendi gibiler parmağını oynatmazken,her gün kadınlar öldürülüyor.
Bir de istatistiklerini tutar olduk ne şahane değil mi?
Bugün,geçen ay,geçen yıl şu kadar kadın öldürüldü!
Sanki,ihracat raporu hazırlıyoruz!
Belasınız bu ülkeye.Ne soyunuz tükeniyor ne de gidiyorsunuz başımızdan.
Siz,iftar sofralarındaki şerbeti yudumlamaya devam edin.
Orda,kadınlar öldürülmüş ne gam?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder