8 Haziran 2015 Pazartesi

#Kanalları tarıyorum,yok.
Allah allah,başına bir iş mi geldi acaba?
Siz gördünüz mü?Tam 24 saattir ne sesini duydum ne de öfkeden kızarmış gözlerini.Bağırıp,çağıran biri de ortada yok.
Aman tanrım!
Yoksa,balkona çıkacağını sanırken,tepetaklak düştü mü? wink ifade simgesi
Bakın,bu hiç hayra alamet değil.Alışmıştık oysa,her allahın günü onu görmeye.Özlemeye fırsat da bulamıyorduk,her an karşımızdaydı çünkü.
Şimdi,kim bizi azarlayacak?Kim bizi aşağılayacak?
Kim,kim...... smile ifade simgesi
Kiziroğlu diyeceğim ama bunları Ayna grubunun o şahane şarkısı bile kurtaramadı. wink ifade simgesi
Dombıracı da ortada yok.
Sahi!
O şarkı hırsızı kazandı mı seçimi?
İnanın hiç ilgilenmemiştim,şimdi aklıma düştü.
Demek ki,çok önemli biri değilmiş. smile ifade simgesi
Acaba şimdi ne yapıyor?
Altın olmayan ama 10 bin liralık klozete oturmuş şu şarkıyı söylüyor mudur:
''Ben nerde yanlış yaptım?'' wink ifade simgesi
Ya da
''Lan Ahmet,bir işi de yüzüne,gözüne bulaştırmadan yapsaydın ya!Bakara,makaracının da defteri dürülecek.Evlat desen.......
Bizim salak hala beni balkon konuşması yapacak sanıyor.
Neyse ki damadı soktum da içeriye ama o da işe yaramadı belli ki.
Şimdi,kim geçecek partinin başına?
Ben ne talihsiz bir insanım.
Allahım.....''
Sahi!
Nerde? Sesi de çıkmıyor.
Millete madara olmaktan çok mu üzüldü acaba? smile ifade simgesi
O kadar çalış,çabala ama kanadın kırılsın ve çakıl.Bu saatten sonra yaprak bile oynamaz artık görüyor musunuz?
Bir kere düşmeye gör.
Suların tersine aktığı nerde görülmüştü ki zaten.
Ne demişti o kadın:''90 yıllık reklam arası bitti.''
Sahi mi? wink ifade simgesi
Macera daha yeni başlıyor oysa. smile ifade simgesi
Hadi bir şarkı da benden olsun:
''Eline,gözüne,dizine de dursun.
Buraya kadar sana uğurlar olsun.''
smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder