9 Ağustos 2017 Çarşamba

#Hava çok sıcak,atölyem havadan da sıcak olunca,atölyemi eve taşıdım.
Kızım,eve iş getirdiğim için bana kızsa çok haklı çünkü,her yer boya,fırça,çizim falan dolu.
Çalışırken her zaman müzik dinlerim,bana iyi geliyor.Televizyon açıktı ve kulağıma magazinsel bir şeyler geldi.
Meraktan baktım bunca tantana niye koparılıyor diye?
Eskiden,sabah şekeri diye bir program vardı.İşte onun sunucusu adam,teknede sarışın bir kadınla al takke ver külah halinde magazincilere yakalanmamış mı?
Ne var bunda diyeceksiniz ama adam evli ve 1 de çocuğu varmış meğer.
Be adam,madem bu .... yiyeceksin,bari gözden ırak bir yere kaç.Bodrum gibi adım başına üç muhabir düşen bir yerde eşini aldatmaya kalkarsan olacağı budur ama işin ilginç yanı bu da değil.
Adam,yaptığından bin pişman evin kapısında yatıyor köpek gibi,eşi kendini affetsin diye.
Kadın da affetmiş mi ne?
Anacığım,nurlarda uyusun çok kullanırdı bu sözü:'İt b.. yemeyi terkemez' diye.
Bir erkek,bir kadını bir kez aldattıysa,bulduğu ilk fırsatta yine yapacaktır.
Neden mi?
Çünkü,onu aldatmaya iten şey,evlilikte yolunda gitmeyen şeyleri gösterir.
Bu erkekleri de cidden anlamak zor.Ya sorun varsa çöz ya da bırak ipin ucunu gitsin,aldatmak nedir?
Evlilikler de yıpranır ve hayat rutine biner.Baktın yürümüyor,git boşan sen de kurtul,eşin de kurtulsun.
Belki ayrılık iyi gelecektir.Ne diye günlük maceraya düşerek hem kendini rezil ediyorsun hem iki kadını da kullanıyorsun?
Ben,eşinin yerinde olsam kapının önüne koyardım bunca rezaletten sonra.İster 1 gecelik istersen 3 aylık ne fark eder?
Seni aldatmış ya!
Gelelim ikinci vak'aya...
Platesçi bir kadın var ya,sevgili listesi kabarıkmış diyorlar.
İşte,bu kadın da evli ve 2 çocuklu bir adamla aşk yaşamıyor muymuş meğer?
Bunların bir ayrıcalığı mı var?Ülkemizde,kadınlar sudan bahanelerle her gün öldürülüyor ama bunlardaki yaşam biçimi şaşırtıcı değil mi?
Aynı ülkede yaşıyor,aynı havayı soluyoruz üstelik.
Evli bir erkekle ne işin var be kadın?
Ya erkek!
Madem aşka düştün,git eşinden ayrıl ve kadınla ol ama evliyken aldatmanın hiçbir izahı olamaz.
Hiç utanmıyorlar,hiç!
Özel hayat demeyin lütfen.Gözümüze gözümüze sokuyorlar kendilerini.
Atölyeyi eve taşımak iyi bir fikir değil mi ne?
Bunları geçtim de,her karede Bodrum Bodrum görüntüleri yok mu?
Beni benden alıyor doğrusu. 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder