5 Ağustos 2017 Cumartesi

#Ordu'da,üç adam,anatomileri de şahane üstelik,beyaz,pamuklu donlarıyla denize girince kavga çıkmış ve yaralılar olmuş.
Atölyemde ilk ürettiğim ürün aynadır ve kapının hemen yanına astım,giren,çıkan kendini görsün diye.
Mersin-Kız Kalesin'de,denizdeyim ve yanımdan bir yaşlı amca geçti,üstünde beyaz patiskadan bir donla.
Ayağında mayo-bikini olmadan denize giren insana hiç rastlamadığım için başlangıçta hiç önemsemedim ama....
Amca,denizden bir çıktı ki,eyvahlar olsun,her yeri meydanda.
Plajdaki gençler koştular ve ' Amca,bu ne hal?'diye havluya sardılar ama gören,görmüştü zaten yaşlı bir amcanın anatomisini.
Karataş'da,plajdayım ve yanıma bir haşemalı kadın oturdu.Hani,denize girdiklerinde balon gibi şişiyorlar ya,işte ondan.
Kadın,sohbet ediyor,birden haşemasının önünü açtı ki,memeler fora kadında.Ben şaşkın bakıyorum,bana döndü ve 'Ne yani,bir de içine bir şey mi giyecektim?dedi ve denize girdi.
Kadını izliyorum ve denizden çıktı ki...
Kadının bedenine yapışan haşema,organlarının fotokopisini çekmiş meğer. 😉
Kadında hiç utanma falan da yok.Biz olsak,bikinide bir terslik mi var diye on kere bakarız ama bir rahat,bir rahat bu kadar olur.
Bir kıyafet,insanın bedeninde bu kadar mı çirkin durur?Kadının koca memeleri ve uçları ben burdayım diye bağırıyor;hele kalçaları....
Ben bile baktıysam artık,anlayın!🙂
Gelelim Ordu'daki şu amcalara:Bu memleketin üç tarafı denizle çevrili.Bir de Marmara var,etti mi dört deniz.Bu kadar denizle çevrili bir memlekette hala deniz kültürünün olmaması ne feci değil mi?
Adamlar,hala beyaz donla denize girileceğini düşünüyor.
Evlerde,kapıdan önce son çıkış diye mutlaka bir ayna yaparım,insanı iyice gösteren.Olur da,bir aykırılık düşer diye yansımaya.
Bir öneridir;tüm plajlara ayna koyalım.valla bedava yapacağım.
İnsanın biraz önünü ve sonunu iyice incelemesi gerekiyor.Bu nedir kardeşim yahu!
Ah o koca memeler ve o koca kalçalar yok mu? 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder