9 Temmuz 2019 Salı

#Atölyemde,beni şaşırtan şeyler de yaşanmıyor değil.
Son yıllarda,çok da okumayan bir toplumuz biliyorsunuz.Gazete ve kitap okuma oranımız,en geri kalmış ülkelerden bile geride nerdeyse.
Elimizde cep telefonu,varsa yoksa dünyamız dijital ortam.
Sanal aleme bayılıyoruz.Okumaya pek de meraklı olmadığımız için,bir yarışmada sorulan 'Sığır'ın yavrusu nedir?' sorusuna ' Oğlak' diyen insanlar çıkıyor görüldüğü üzere.
Bu nedenle,atölyeme GAZETELİK siparişi veren kadına önce çok şaşırdım.
Gazete okunuyor muydu ki,içine konacak gazetelik siparişi verilsindi değil mi?
Eve çok gazete alınıyormuş.Gerçekten de,bir gazete aldığınızda bulmaca ekleri,diğer ek dergi ve ek sayfalar dediğinizde,okurken iyi de,finalinde her tarafa dağılan kağıt topluluğu oluyor.Kanepelerin altında,koltukların köşelerinde,büfenin çekmecesinde ne işi var gazetelerin değil mi? 

Benimkisi de laf işte!Sanki,gazete alan var da,koyacak yer sorun olacak.
İlahi ben!😂
Bir yandan da çok mutlu olduğumu söylemeliyim bu siparişe.Düşünebiliyor musunuz;hala gazete değil,çok gazete okuyan insanlar var ve gazeteleri koyacak yer arıyor. 
Bu gördüğünüz çalışmayı,1 günde yaptım.
Aslında yapılma süresi ve özellikle vernik aşaması 1 haftadan önce bitmez ama söz vermiştim bir kere ve sabaha kadar çalıştım diyebilirim.
Söz verdimse yaparım! 
Aşamalarını ayrıntılı yazmayacağım ama mdf'den başlayan yolculuk,astar boya,zımpara,ana boya,desen çalışması,süsleme ve vernik diye uzadıkça 
uzuyor.
Kolay gibi gelmesin,zor zor. 
İyi günlerde kullanmasını diliyorum.Bol gazete okumalı günlere.... ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder