21 Temmuz 2019 Pazar

#Bana kim beddua etti bakalım? 😉
İki günlük tatilim var diye koşa koşa Zorkun'a geldim gelmesine de....
Dur be yağmur, Allah Aşkına dur artık.
Tamam!
Gece, yağmur damlalarının çinko çatıda çıkardığı sesi dinlemek güzel ama sabah da yağmur devam etmez ki.
Ne güzel hayallerim vardı oysa.
Sabah, kuş sesleriyle uyanacaktım, nostaljik şarkılar eşliğinde kahvaltımı yapacaktım, sincaplar ekmek yemek için yanıma gelecekti, kahvemi içecektim ve hamak keyfinde kitap okuyacaktım.
Çok şey mi istedim acaba?
Gökyüzü delirdi. Değil hamak keyfi, kapıdan dışarı çıkılmıyor.
Kuşlar bile kaçmış, seslerini hiç duymuyorum.
Yahu yağmur!
Allah Aşkına iki gün sonra gel.
Ben, nasıl olsa gideceğim.
Bana ne kalanlardan. 😉
Hava da bir soğuk anlatamam.
Zorkun yerine kutuplara mı geldim acaba? 😂
Tamam!

Çukurova yanıyor. Gelene kadar su gibiydim nemden ama bu kadar da soğuk bir yayla olmaz ki be birader?
Yok mu bunun bir ortası acaba diyeceğim ama neredeyse yarım asır önce gelmişiz bir kere, vazgeçmek olmuyor kolayına. ❤️
Yağmur, azıcık dursa da avluya ayağım değseydi bari.
Kışt desem gider mi ki? 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder