12 Ekim 2022 Çarşamba

 Ülke gündemi elbette çok yoğun ve can sıkıcı.

Yasaklar, sansür, türban,omurgasız teğmen, öteki beriki derken gündem sürekli hareket halinde ama ben bugün, festivaller şehri, Adana Lezzet Festivali'nden söz etmek istiyorum.
Eğer, halka hizmet bir organizasyon düzenliyorsanız, a'dan z'ye her şeyi denetleyecek, belli bir planla yürümesini sağlayacaksınız.
Burda önemli olan, ekonomik olarak dibe vurmuş halka, bir nebze olsun rahat nefes aldırmak değil mi?
Eğlence, lezzet, etkinliklerdir bu festivalin amacı.
Hemen her yıl giderim ama bu yılki kadar başarısız, pahalı lezzetsiz bir festival görmedim.
Fiyatlar fahişti öncelikle.
Bu fiyatları kim belirliyor, işletmeler mi, belediye mi?
İçine bolca soğan ve domates doldurulan bir dürüm 70 TL. ki, ne tadı var ne de lezzeti, avuç içi kadar tatlı 40 TL. nasıl olur?
Künefe'de, tereyağını kullanmayı unutmuş olmalılar.
Festival alanının en iyi yanı, belediyenin temizlik hizmetiydi.
Cidden, işçiler arı gibi çalışıyordu.
İnsanımız ne kadar özenli, orası tartışılır elbette.
Geçen yıllara nazaran, daha az işletme katılmıştı.
Lezzeti de eksikti bu yıl.
Lezzet Festivali' nde, birçok insanın yalnızca kebap kokusunu içine çekerek doyduğunu söyleyebilirim.
Geçen yıllarda, insanların ellerinde dürümler, tatlılar, içecekler olurdu gezerken ama bu yıl, çoğunlukta bunu görmedim.
Hatta, çocukların ellerinde, onca yiyeceğin arasında marketten alınmış kekler vardı.
Umuyorum, bu organizasyon seneye çok daha iyi organize edilir.
Fiyatları makul, vatandaşın alacağı düzeye çekilir,insanlar festivale gittiğine pişman edilmez.
Sayfalardaki yorumları okuyorum, festivale gidip de memnun olan yok.
Peki, bu festival kime hizmet etmek için yapıldı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder