12 Eylül 2024 Perşembe

 Bu kediler cidden arızaya bağlamış canlılar.

Yağmurdan ıslanmış ve soğuk duvarın üstünde,üstelik de , boynunu keskin çinko parçasının üstüne koyarak uyunur mu?
Dün gördüm bu tatlı şeyi.
Belli ki, sahipli bir hayvan.
Yayladan göçler başladı artık.
Muhtemelen, giden bir evden kaldı.
Sahipleri belki de bulamamıştır giderken bilmiyorum ama eğer biz giderken de ortada olursa bunu götüreceğiz,yoksa ölür hayvan burda.
Zorkun Yaylası, ağır kış koşullarında konaklamanın olmadığı bir yayla .
Dolayısıyla, eğer sahipleri bu hayvanları götürmezse ölür bunlar.
Dün gördüm dedim ,seslendim geldi kucağıma oturdu.
Tüyleri o kadar parlak ve güzel ki...
Bugün de kendiliğinden geldi,kucağımdan inmiyor.
'Kızım git hastayım,sana da bulaşacak ' diyorum dinlemiyor.😎
Sahi!
İnsandan hayvana hastalık geçiyor mu?
Bahçede kuşlar ve sincaplar da çok.
Sincaplar tamam da, kuşlar için büyük tehlike bizimkisi.
Kuşlara dokunmasın diye önüne rüşvet olarak pasta koydum.
Fare bulamıyorsan pasta ye ,değil mi?🙂
Kendini acındırıp eve girmeye kalkması da ayrı bir çabaydı elbette.
'Çık dışarı,evde hayvan olmaz ' dedim,uysal uysal çıktı bir daha da girmedi.
Akıllı bir şey bu.
Kitap okuyordum,birden boynuma atladı.
Korktum elbette.
Sinsi mi , yoksa sevgiye mi aç nedir?🥰

Tüm ifadel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder