22 Eylül 2024 Pazar

 Sabah çektim bu kareyi.

Hamile bir kedi, muhtemelen dün akşam bir araba çarpmış ve karnında yavrularıyla ölmüş zavallı hayvan.
İnsansan senin de canın yanmalı ya!
Merak ediyorum, o araba bir canlıya çarptı.
Hiç merak etmedi mi , 'bir hayvana çarptım, bir veterinere götüreyim ,o bir hayvan ama ben bir insanım, belki kurtulur ' demedi mi?
Dememiş ki, bu hayvan orda yatıyor.
Hani bir söz var ;
' Yeminle, bu çağdan etimle kemiğimle nefret ettim ' denir ya!
Nereye dönseniz insanı bunaltan bir haber, bir olay görüyorsunuz.
Hadi ben tesadüfen geçtim ordan, o mahallede oturanlar hiç mi görmedi o saate kadar o ölü hayvanı?
Belediyeye haber verip gömdürebilirlerdi.
Kedinin yattığı yerin pisliğine ve çöplerine bakıyorum da, bu mahalleli mi ölü bir hayvanın arkasına düşecek?
Aklıma geldi; belediyenin hayvan mezarlığı var mı acaba?
Yoksa, çöp arabalarına mı atıyorlar bu hayvanları?
Canlısının kıymeti yok da, ölüsü de eziliyor olabilir çöp araçlarında.
Nerden mi biliyorum?
Daha önce ölen bir köpeği kaldırın derken gördüklerimden.
Dünya hepimize yeter yetmesine de , içinde bu kadar kötülük olmasa.....
Fotoğraf açıklaması yok.

Tüm ifadeler:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder