12 Eylül 2024 Perşembe

 Zorkun Yaylası'ndan...

Bir dönem ,Amanosların bu bölümünde ,yayla yolunda terör olaylarını çok yaşadık.
Korkuyla gidip geldik yıllarca.
Zorkun Yaylası'nın yolu ,virajları,inişli çıkışlı rakımıyla çok zorlu bir yoldur.
90'lı yıllarda ,terör vardı dedim, yurdumuzun dört bir yanından gencecik askerlerimiz şehit düştü yayla yolunda.
İşte bu askerlerimizin anısına bir çeşme yaptırıldı vakti zamanında.
Zorkun'da her gelişimde illa ki bu çeşmenin başına gelirim ,Çanakkale' den, Balıkesir' den gelip de bu dağlarda şehit olan askerlerimizin isimlerini üzüntüyle okurum.
Kim bilir ,ailelerinin canı nasıl da yanmıştır evlatları için?
Belki de ,şehitlerin Anne -Babası bile ölmüştür artık .
Bu yıl ,yaylaya ilk geldiğimde ,bu çeşmenin mermerinin kırık olması dikkatimi çekti.
Hiç yakışıyor muydu ,vatanı uğruna şehit düşen askerlerimizin kırık dökük bir çeşmede adının olması?
Zorkun Güzelleştirme Derneğine gittim,görevlileri iki kez uyardım bu konuda ama mermerin yarısı hala kırık duruyor.
Şehitlerimiz,bunu hak ediyor mu?
Bunu ben görüyorum da yetkililer görmüyor mu?
Osmaniye işte.
Gereksiz il yapılan bir şehir.
Ne kadar gelişebilir ki?
Bir anıt ve yazı görseli olabilir

Tüm ifadeler:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder