22 Eylül 2024 Pazar

 Bugün, uzun zaman sonra ilk kez atölyemi açtım, bizim hamile kedi de hemen koştu geldi.

'İçeri girmeyeceksin 'desem de şöyle bir yokladı içeriyi elbette.
Bir toplum,yaşam biçimiyle , davranışıyla,hayata saygısıyla ne olduğunu gösterir.
Bizim toplumumuzdan ümidi tümüyle kestim desem yalan olmaz.
Bundan önceki belediye de, şimdiki belediye de çok şükür ara sokakları temizletmek gibi bir çabaya girmiyor asla.
Tamam!
Halkımız cidden pis.
Bugün örneğin, atölyemin önünü temizliyorum, adamın biri tam da çaprazımda sokağa tükürdü.
Göz göze geldik ve hiç utanmadı.
Bolu Belediyesi gibi bunlara her tükürük için 14 Bin TL. ceza keseceksin, bak bakalım bir daha tükürüyorlar mı?
Sokağı yalarlar inanın.
Sokak inanılmaz pis günlerdir. Her taraf çöp içinde ve kimse temizlemiyor.
Her on beş günde bir ,ben tepeden tırnağa temizliyorum bu sokağı ama cidden yeter artık.
Ben, belediyenin temizlik görevlisi miyim?
İnsanların tükürdüğü , bazen tuvaletini yaptığı, hatta kustuğu sokağı temizlemek de olmuyor artık.
Medeniyetsiz insanlar, medeniyetsiz!
Şu kedi bile tuvaletini yapıyor, üstünü toprakla kapatıyor.
Kedi kadar olamıyor yurdum insanı.
Bekliyorum!
Her akşam çöpü alan araç ve görevlileri, bu pislikleri de alacak mı diye ama almıyorlar ve çöpler böyle yığın halde sokakta bekliyor.
Kendimi zor tutuyorum şu pisliği temizlememek için.
Lanet olsun sizin gibi pis insanlara!

Tüm ifadele

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder