12 Eylül 2024 Perşembe

 Diyarbakır'da, 8 yaşındaki Narin 7 gündür kayıp.

Umarım, çocuk sağ salim bulunur ,umarım ama benim takıldığım nokta, bu ülkenin insanının yaşadığı hiçbir şeyden ders çıkarmaması.
Bu çocuk, nerde kayboldu?
Evinden 3 km. uzaktaki gönderildiği kuran kursundan dönerken.
Sevgili aileler....
Çocuklarımız gözümüzün bebeği değil mi?
Sizler, çocuklarınızı çok mu kolay buluyorsunuz da ,yıllardır kuran kurslarında, dini vakıf ve derneklerde, camiilerde, cemaatlerde çocuklara kız- erkek ayırt edilmeksinizin tecavüz ediliyorken, sizler hangi cesaretle çocuklarınızı hala buralara gönderiyorsunuz?
Cidden, çocuklarını dini içerikli böyle yerlere gönderen ailelere hayretle bakıyorum.
Siz delirdiniz mi diyeceğim ama pek de akıllı değilsiniz anlaşılan.
Kuran kurslarındaki,camilerdeki kişileri tanıyor musunuz?
Peki, neden güveniyor ve çocuklarınızı emanet ediyorsunuz?
Bu fotoğraf karesini geçende sabah çektim yaylada.
Her sabah 5 çocuk, ellerinde yasin kitapları ile camiiye gidiyor.
Çocukların hepsi tatlı da, biri sarışın ,yeşil gözlü çok daha dikkat çekici bir çocuk.
Bu çocuklar her geçişinde aklıma kötü şeyler geliyor doğrusu.
Annesi değilim babası değilim ama son yıllarda ,bu kadar sapkın insanın varlığıyla okuduğumuz çocuklara tecavüz haberleriyle, bu çocuklar için ben kaygılanıyorum.
Lütfen, çocuklarınızı kuran kurslarına,camiilere, dini vakıf ve dini içerikli hiçbir yere göndermeyin artık.
Kendi elinizle çocuklarınızı felakete sürüklüyorsunuz.
İki tane duayı kendiniz öğretemiyor musunuz evde ?
Yapmayın!
Bir 2 kişi ve ağaç görseli olabilir

Tüm ifadeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder