3 Haziran 2014 Salı

PKK teröristleriyle masaya oturacak kadar şerefli ! insanlarla aynı havayı solumak çok güçleşti elbette.
Bunları düşünürken,yurdum insanının neye kafa yorduğunu okudum.
Bu yazılanların bir şaka olduğuna inanmak isteğiyle.....
Bu kadar da cahil olamayız değil mi? Yoksa olur muyuz ?  

DUA SIRRI sitesiymiş bu.
Sıkı durun ne diyor:''Bazen görünüm sorunu olmakla birlikte,ruhsal sorunlara da yol açıyor,göğüs küçüklüğü.
Her gece yatmadan evvel 100 defa TİN suresi,1.ayeti okuyup,göğüslerinize üflüyorsunuz.Allahın izniyle 90 günde göğüsleriniz büyüyor.
Okuyacağınız ayet ise şu: Vet tini vez zeytün.''

İçimden değil,dışımdan TAŞ OLUN EMİ demek istiyorum. 
Tepeden tırnağa hikaye anlatıyor.
Bakınız:öncelikle ona göğüs denmez.Göğüs,sine demek.Yani,bağrımız.
Büyüklüğü,küçüklüğü tartışılacak organ ise MEME. 
Adamlar,memeye meme diyemiyor,kalkmış yol gösteriyor.
Kadınların en büyük takıntılarından biri elbette.Kimisi küçük der,kimisi büyüklüğünden şikayet eder.
Şikayet eden kadınlar da,işin çözümünü Plastik, Rekonstrüktif Cerrahi de ararlar.
Yani,estetik müdahaleyi yapacak doktorlarda.
Memeler,öyle duayla falan büyüseydi ve çözüm bulunsaydı,Tıp Fakültelerine ne gerek vardı,değil mi? 
İki,okuyup üfleyelim ve sorun bitsin.
Keşke,o dedikleri gerçek olsaydı.İşin yoksa,iyi bir uzman doktor bul,randevu al,narkoza gir ve haftalarca uğraş,dur memelerle.
Bu arada,meme küçültme ameliyatlarının kadına çok acı verdiğini de belirteyim.Sevgili doktorum Erol beyi de burda sevgiyle anayım.Benim kırıkları düzeltirken,yoğun bakımdaki bir kadın anlatmıştı,çektiği acıları.Ben onun yalancısıyım. 

Tin ve Vet tini vez zeytün ayet ve suresini araştırdım.İçinde yazanların ne memeyle ne de kadının durumuyla ilgisini bulamadım.
İnsanı en güzel bir biçimde yarattık diyor ayette.İyi de,insan bu halde dünyaya getirilmişse,meme büyütme arayışı niye?Memelerini olduğu gibi kabul etmesi gerekmez mi? 
Salla gitsin halleri anlayacağınız.
Siz hiç,100 kere ayet ve sure okuyup,memelerinize üflemeyi denediniz mi?
Hadi bir deneyin bakalım,kaça kadar yapabileceksiniz? 
Bunu akıl edip,bu siteyi kuran da,inanan da,uygulayan da.....
KAHROLUN E'Mİ. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder