10 Haziran 2014 Salı

Reklamın gücünü hiç düşündünüz mü? 
Her gün,ekranlarda yüzlerce ürünün reklamı döner.Peki,kaçı satılan ürünle-gerçekliğinin arasında doğru orantılıdır?

Bir deodorant markasının birçok ürününü kullanan 26 yaşındaki Hintli genç, reklamdaki gibi kadınlar üzerine atlamadı diye firmaya dava açtı! 
Şaka değil,gerçek bir haber bu.
Zavallı genç,o deodorantı kullanınca,sokaktaki bütün kadınların boynunaatılacağını sanarak almıştır.
Ne büyük hayal kırıklığı. 
Ya da,tam tersi oluyor ve parfüm kokusuna dayanamayan bütün kadınlar erkeğin etrafında fır dönüyor.
Allahım ne muhteşem bir hayal.
Tabi ki,hayal.Gerçek olabilir mi böyle bir görüntü. 
Kokunun cazibesi elbette çok önemli ama vasat bir insan,en pahalı marka parfümü kullansa ne yazar?
Görüntünün içini doldurabiliyor musun bakalım? 
Ya da koku....
Bir kere şunu bilelim,ne terlemeyi önleyen muhteşem bir deodorant ne de saatlerce kalıcılığı olan bir parfüm henüz üretilmedi.
En iyisi Chanel 5. ! (Ne parfüm ama....) 
O bile yalan.Deneyim. 
Parfümü,kullandığınız anda evet,hoş kokuyorsunuz.Peki,dışarı çıktığınızda durum ne?
Yanınızda parfüm şişesiyle gezmiyorsanız,haliniz kötü.
Hele ki,Çukurova'nın sıcaklarının başladığı bu günlerde....
İnsanlar,nasıl feci kokuyorlar bilemezsiniz.
Parfüm ve deodorant temiz bedene kullanılırsa daha aktif olur ama genelde kirli bedene kullanıyor insanlar.
Hele,toplu taşım araçlarındaysanız,yanınızda bir mandal bulundurun lütfen. 
Ya da,en iyisi yürüyün.
Ben öyle yapıyorum.
Bir de,alkol içerikli diye koku kullanmayan bir kesim var ki,evlere şenlik halleri.
Hani,uzun pardösülere bürünen,saçı,başı kapalı,saçı,sakalı birbirine karışmış bir güruh var.
Karşınızdan geldiklerini görünce,derhal kaldırım değiştirin.
Ya da,en iyisi KAÇIN. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder