29 Haziran 2014 Pazar

Star tv'de,''O Ses Çocuklar'' diye bir yarışma gözüme takıldı dün akşam.
Jüri üyeleri Murat Boz,Hadise ve Mustafa Ceceli.
Yaşları 8-15 aralığında çocukları ses yarışmasına çıkarmışlar.
Öncelikle,buna izin veren anne-babaları şiddetle kınıyorum.Ergenlik döneminde olan bu çocukların sesleri oturmamıştır henüz.
Küçücük çocukları,hangi ses bilgisi ve eğitimleriyle seçmeye kalktıklarını anlamadığımız bu sanatçılar,neye göre seçim yapıyorlar?
Yeterli donanımları ve de bilgileri var mı?
Çocuklara dönmeyip,şunu nasıl söylerler örneğin:''Dönüp,dönmemekte kararsız kaldık.İnan sesin de,yorumun da çok iyi.Seneye yine gel.''
Gerizekalı mısınız sizler?
Bu çocuklar madem iyi neden seçmediniz de,gözlerinden o hüzün dalgasını geçiriyorsunuz?
Sesleri ergenliğe takılmış ve seçilmemiş bu çocukların bakışlarındaki hayal kırıklığını görmeniz gerekir inanın.
Anne-babalar bunu çocuklarına nasıl yaparlar cidden anlamıyorum.
Hani,karşınızdaki yetişkin olsa bir nebze anlayabilirsiniz çünkü bu bir yarışmadır ama küçücük çocukları,sırf Acun Ilıcalı parayı götürecek diye yarıştırmak ve üzmek ne demek?
''Nasıl olsa biri bu jüri üyeliğini yapacak.Bari malı ben götüreyim''kafasındaki bu sanatçıları cidden ayıplıyorum.Acun Ilıcalı,böyle bir öneriyle gelse bile reddetmeleri gerekmez miydi,eğer bir eğitim aldılarsa ve işi biliyorlarsa?

Dönülmeyen koltukların karşısında,elinde mikrofonla kalakalmış ve sesi titremekten konuşamayan çocuklara yazık değil mi?
Ruhlarında nasıl bir yara açıyorlar görmüyorlar mı?
Her şey mi paraya odaklanır bu ülkede?

Bu yarışmanın derhal bitirilmesi gerekir.

O ebeveynlerin kafası neye çalışıyor acaba?
Bir anne olarak,çocuğumu ne böyle bir ses yarışmasına ne de o güzellik yarışmalarına asla göndermezdim.
Çocuğum,en kıymetlim.Değer mi incitmeye.
Neymiş bu para tutkusu cidden anlamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder