8 Temmuz 2014 Salı

Atatürk''Beni Türk hekimlerine emanet edin''diyerek,doktorlarımızın ne kadar iyi yetiştiğini gösterdi bizlere.
Bilmem ki,bu işler o günden,bu güne öyle mi?
Bir hastalığınız varsa,sakın ola ki,bir doktora gidip,tanıyı alıp,işe koyulmayın.İyileşmek istiyorsanız en az 3 doktora gitmelisiniz çünkü;her bir doktor farklı bir tanı koyuyor.İşi garantilemek istiyorsanız,3 doktora gideceksiniz.Üçün,ikisi aynı şeyi söylüyorsa o doğrudur. 
Biraz maliyetli oluyor ama hiç bir şey sizin sağlığınızdan daha önemli değil inanın.
Doktor hatalarından en çok muzdarip olan biri olarak,mümkünse,bir daha,asla,olanak dahilinde doktor görmek istemiyorum artık.
Yolu Balcalı Araştırma Hastanesine düşen vardır mutlaka Adanalıların içinde.Bir giren pişman,bir de girip başına bela saran.
Tanı yanlış,ameliyat yanlış,ameliyat sonrası tedavi yanlış....
Bu doktorları hangi tıp fakülteleri mezun ediyor cidden şaşırıyorum.
Özellikle Prof.ünvanlı doktorlar,işi tümüyle ticarete dökmüş durumda.Döner sermayeden pay alacaklar diye,ne kadar lüzumsuz tahlil,röntgen,ameliyat varsa yapıyorlar.
Kimse itiraz etmesin lütfen.
Elbette,işin ehli,mesleğine tutkun,hastayı düşünen doktorları dışarda tutuyorum.Onlar bambaşka.
Onlara haksızlık asla etmem.Fikri Bey,Erol Bey ve Yalçın beyi saygıyla anayım burda.
Uzman olduğunu iddia eden doktorlar ne yazık ki,yeterince donanımda değiller.Önce yapılması gerekeni,sonra yapan ve ''Hay Allah,gözümden kaçmış''diyebilir mi doktor?
Hastalar kobay mı ellerinde?
Onlar,sayısız hastayı kullanıp,deneyim kazanıyor,ünvanlarına ünvan katıyorken ve maaşlarını üçe,beşe katlıyorken,sizi eksik tanılarla yolda bırakıyorsa,o doktordan uzak duracaksınız.
Biz neden bu doktorlara bu kadar yardım ediyoruz ki?Hem yükseliyorlar hem deneyim kazanıyorlar hem de parayı götürüyorlar.
Bizim suçumuz ne o zaman?
Hem sağlığından ol hem de cüzdanından.
Yeminle,ömrümü yedi bu Balcalı Hastanesi. 

Hele,doktorumun,gözümün içine bakıp''Sonuçları bana da bildirin ''demesi yok muydu?
Sanki,onca ağır ameliyatı bana bakkal Memed Efendi yaptı.
Valla elimden bir kaza çıkacaktı. 
Ama bir gün,elimin tersine gelecek o doktor ya,bilmem ne zaman? 
Doktora şiddet yok mu diyorsunuz?Onun yaptığı ne oluyor?
Yahu! tam dört yıldır bir doktorun peşinde koşulur mu?Gören de başka şey sanacak. Bir kez inandım ya,beni iyileştirecek diye.Ama nerde? 
Bu yaştan sonra beni doktor yapacaklar emin olun.Yeniden mi sınava girsem acaba?

Bugün,bu kadar yoldan çıkardı-lar beni. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder