20 Temmuz 2014 Pazar

Çukurova yanıyor.Tek damla yağmur da düşmüyor uzun süredir.
Nasıl olduysa,bunca yorgunluğa rağmen uyku tutmuş ve rüyamda Recep Tayyip Erdoğan'ı gördüm. 
Görecek adam kıtlığı mı vardı bilmem.İnsan,rüyasında Brad Pitt'i görür,Kenan İmirzalıoğlu'nu görür;ne bileyim şöyle eli yüzü düzgün birini görür. 
Kısmet işte. 
Rüyamda gördüm dedimse,hani,şu gazeteci kadının ''Kocamın kollarındayken,başbakanı hayal ediyorum'' dediği cinsten değil.
Sahi! O kadını kocası hala boşamadı değil mi? Epeyce sindirmiş olmalı. 
Rüyamda başbakan,elinde bir falçatayla,birini köşeye sıkıştırmış yüzünü kesiyor.
Aklıma hemen,başbakanın ''CEHAPE'li başkanı K.Kılıçdaroğlu'nu mu,yoksa rakibi E.İhsanoğlu'nu mu kesiyor''sorusu geliyor.
Takıntısı ya onlar. 
Neyse,bana yöneliyor,elinde hala falçata.
''Yandım''diyorum.''Hakkında en nefretlik yazıları yazdığım için kesin,beni de kesecek.'' 
Fakat ve lakin,gözlerini bana dikiyor ve o an fark ediyorum ki;başbakanın gözleri yemyeşil.
Oysa,öfkesinden, her ne kadar anlamasak da kahverengi olmalı. 
Dudaklarımdan Şükran Ay'ın,bir zamanlar en çok söylediği şarkı ''Senin en güzel yerin,kahverengi gözlerin''dökülüyor. 
Hadi,beni anlarım,kahverengi gözlerim var ama başbakanı yeşil görmek de ne oluyor?
Yahu! diyorum.''Bu adam nefret dolu bakışlarıyla,öfkeden çıldırmış ses tonuyla,bir türlü sahip olmadığı beden diliyle ve ölçüsüz konuşmalarıyla bizim ülkemizin başbakanı değil mi?
Ne işi var benim rüyamda? '' 
Hayır! Etkileyici bir erkek olsa ama nafile. 
Badem bıyıkları ve etkisiz duruşuyla tümden kapsama alanı dışında biri ama ne hikmetse rüyaya izinsiz giriş yapmış işte.

Panikle uyandım.Gece çok sıcaktı ama o yeşil gözlerin buz gibi bakışı soğuk bir rüzgar indirdi tepeden,tırnağa.
Memleketin canına okuduğu yetmemiş olacak ki,''daha yapacaklarım bitmedi'' diye bir Nuri Alço duruşuyla final yaptı. 
Sayın başbakan,rica ediyorum artık rüyama falan girmeyin.Gündüzleri yeterince kabussunuz,bari gecelerimize dokunmayın. 
Hem,ben o size hayran,ağzı ayrık,ayran budalası kadın gazeteciye benziyor muyum Allah aşkına?
Kadın,kocasının kollarında hayal ediyor,bense elinde faşçatayla bir başbakan.

Yahu'! Rüyama neden şöyle boylu,poslu,karizması şahane,sakalı,bıyığı olmayan,ses tonu etkileyici,güzel kokan( Sahi!Rüyalarda insan kokar mı? ) biri çıkmıyor da başbakan çıkıyor?
Kesin üstüm açık kaldı bu sıcakta. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder