19 Temmuz 2014 Cumartesi

Dinci kesimin cinsel yaşam üzerine fantezileri..... 
Ali Rıza Demircan adını duydunuz mu?
Duymasanız da önemli değil ama Beyoğlu Belediye Başkanı A.M.Demircan'ın babası dediğimde anımsayacaksınız mutlaka.
Din üzerine yazılarıyla tanınır kendisi ama yaş ilerleyince,bu kesim kafayı dine iyice sarar ve ölüme bir adım daha yaklaştıklarını düşünerek öbür dünya ile ilgili fantezi üstüne fantezi kurarlar.
Sorsanız,bunca bilginin kaynağı ne? Kendileri de yanıt veremez.
Dedim ya inciler saçarlar.İşte size örnek:
-Cennette,bekar kişi kalmayacak.Bu durumda kadınların ve erkeklerin eşit olarak cennete gideceği sonucuna varmamız gerekir.
Tanrım! Yoksa,1 erkeğe dört kadın mı yine? 
-Tam mümin,günde 100 kadınla cinsel ilişki kuracak.Diğerlerine 72.
Niyeyse?Daha mı az sevap işlediler acaba? 
Günde 100 kadın mı?Bu erkeklerin yaş aralığı ne ola ki? Hani,orda mavi haplar gerekirse diye. 
-Cennete giden kadınlar,bu abazalarla cinsel ilişki kuracaklar ama yine bakire kalacaklar.
Orda da jinekologlar devreye girecek zahir. Ya da,adamların bakire kadın tutkusu orda bile sürüyor demektir. 
-Cennete giren her erkek 33 yaşında olacak.33 yaş,cinselliğin zirve yaşı mı? Çünkü,yazara göre;her erkek 100 erkek gücünde olacak.Adam,erkekleri damızlık beygir yerine koyuyor görüyorsunuz.Kardeş,insan o,insan. 
-Erkekler cennete kılsız,sakalsız,gözleri sürmeli girecekmiş.Kısmen uyar.Sakalı ve bıyığı olmayan erkeklere amenna ama şu sürme işi yaş.Cemil İpekçi gibi mi yani? 
-Din uğruna şehit olan ! (Bu ne ki,anlamadım ama.Uhud,Hendek savaşı falan yaşanıyor da ben mi bilmiyorum?)  erkeklere,kadınlar bedavaymış.Kadın,tek kullanımlık ama 5 erkek gücünde bir erkek alacakmış.
Bu erkekleri,orda bile rahat bırakmıyorlar görüyorsunuz. 5 erkek gücüyle sınamak da ne demek?Yazık valla. 
-Burası biraz ayıp,es geçiyorum. Adamların dilinde ölçü yok ki. 
Ama,erkek aynı anda hem karısıyla hem de hurilerle sabahtan akşama kadar seks yapacakmış. Eş ve huriler.... Maşallah,cennet kadından geçilmiyor ama kime hizmet için?
Adam cennete bile grup seksi koydu ya ne demeli? 
Cennet,cennet değil.....
Bu adamların cidden aklı fikri sekste.Yaşlanınca böyle mi oluyorlar acaba?
Dünyada yapacak onca iş,mutlu edecek,sevgiyi ve saygıyı,adaleti,hak ve hukuku öğretmek varken;sanki bu dünyada çok iyi şeyler yapmışlar gibi öte dünyanın hayalini kuruyorlar.
Bunlara inananlar da çıkar emin olun.
Kadın,ekrana çıkmış,''Hocam,kocamı aldatıyorum.Suç mu işliyorum?diye sorduğunda;ünlü din alimleri ''Valla hanım,bu benim işim değil.Git bir evlilik danışmanına ve nedenlerini sorgula''diyeceğine''abdest al,tövbe et,geçer''derse......
Bu insanlardan cennette hurilerle seks yapma hayalinden daha iyi bir şey çıkar mı?
Hep de erkeklere yatırım yapılıyor nedense.
Bu cennette kadınlara yer yok mu Allah aşkına? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder