23 Temmuz 2014 Çarşamba

Gecenin bu saatinde anılar yazıp,eğlenmek vardı ama izin vermiyorlar ki,şaka gibi adamlar. 
Efendim,AKP'ye biat etmekte,yağdanlıkta sınır tanımayan Doç.Dr.Arif Çam diye biri,soyadı gibi çam devirerek,maşallah gündeme oturdu. 
Öncelikle,bu adam ne içiyorsa aynından istiyorum diyerek,incilerine gelelim:
-5 katlı bir evde oturuyorum.Tayyip bey istesin,5. kattan aşağı gözüm kapalı atlarım.
-Peygamber efendimiz S.AV.bir hadisinde, 2000'li yıllarda,TAYYİP adında bir İslam güneşi doğacağını buyurmuştu.
Bunların bir de Kürşat Tüzmen versiyonu vardı.
O da demişti ki:''Tayyip Erdoğan,uçurumdan atlayın desin,atlarız. 

Hani bir şarkı vardır MFÖ'nün.Grup der ki:''
Nerden başlasam,
Nasıl anlatsam.
Kaç kişiydik o zaman bak.'' diye de devam eder.
Şimdi.....
Be adam,öncelikle,seni Doç yapanı eline alacaksın.... 
Yahu!Bir de akademik kariyer yapmışsın ama kafa bir adım ilerlememiş.5. kat yetmez 15 katlık bir yere çık ve kendini ordan at.Bari,toplum senin gibilerden kurtulur-du.
Biri istedi diye kendini atan biri sağlıklı bir düşüncede midir?
Bunun gibiler okuttukları öğrencilere ne verebilir ki?
Peygamber efendimize gelince....
Hani,bir dönem çok popüler olan Nostradamus kehanetleri vardı.Orda bile bu kadar uçuk,kaçık bir ifade bulunmuyor. 
Taaaaa 1400 yıl öncesinden TAYYİP gibi bir dehanın,üstelik de ülkenin başına bela olacağını öngörmenin izahı var mıdır? 
Güneşi bilirdik de.Hani,şu dünyayı aydınlatan,ısı ve ışık kaynağı, sarı bir yuvarlak.
Hani,gökyüzünün aydınlığı......
Yahu! Aydınlık diye tanımlanan güneş,ülkenin kabusu oldu.Karanlığın öteki yüzü üstelik.
Ne öngörüymüş yarabbi! 
Kürşat Tüzmen'i tümüyle es geçiyorum.Atletik bedenini sergilemek için karnını içeri çekme ızdırabını hala unutmadık. 
Bir de,boğazın serin sularında gösterisi olurdu.
Bir de boyalı saçlarıyla,adeta bir delikanlı gibi davranırken düştüğü komik durumu.
Aslı olmayan bu adamların suretleri de dolu olmuyor ki.

Neye göre,hangi mantıkla bu konuşmaları yapıyorlar,inanın akla zarar bir durum.
Hadi,bu kadar yıkama,yağlama Tayyip Erdoğan'ın hoşuna gidiyordur ama okuyanlar ne der diye hiç mi düşünmez bu adamlar?
Ey akıl!
Nerdesin? 
Ya da,geldiysen kapıyı iki kere tıkla.
Ne diyorum ben yarabbi?
İnsanda akıl mı bırakıyorlar? 

Ya da,''Benim en büyük mirasım akıl ve bilimdir''diyen yüce ATATÜRK.
O kadar da devrimler yaptın,ülkeyi aydınlattın ama bak!Hala, böyle adamlar yetişiyor bu ülkede.
Asıl sen nerdesin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder