8 Eylül 2018 Cumartesi

#Hava kararıyordu artık ama denizin çekiciliği hiç bitmedi bugün.Canım hiç çıkmak istemedi sudan.Koskoca suda ben ve ben derken,bir gemi belirdi.Üstünde Karayip Korsanları filminin tipleri ve elbette Jack Sparrow.
'Şu gemide ah ben de olsaydım,açık denizlere yol alsaydım' diye şarkı söylemeye başladım;baktım ki gemiye bineceğim yok çünkü tur gemisiydi ve ben çılgın kalabalığı sevmiyorum;denizin ortasında 'Şu karşıki dağda,lambalar yanar 'diye Ayletme Beni ' türküsüne niye başkadıysam artık......
Ortada,dağ da görünmüyor üstelik.
Denizde bir tek ben olunca,istediğim kadar türkü söyleyebilirim çünkü,beni kimse duymaz.Sesim berbat ya,ondan. 
Tam da amaçsızca duruyorum denizin ortasında,tepemde bir kuş dolanıyor.
'Oğlum,bas git' diyorum,beni dinlemiyordu ve öterek dönmeye devam ediyordu.
'Bana bak,bir de üstüme yaparsın koskoca denizin ortasında,gider bir piyango alırım,bir de çıkmazsa,seni bulur,o tüylerini tek tek yolarım'dedim;korktu herhalde tüydü tepemden. 😉
Ne demişti Gorki 'Bu aralar,bana lazım olan tek şey huzurun her milimetresi.'

İzin verir miyim,bir kuşun bunu bozmasına? 😉
En başta huzur,işte zenginlik budur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder