1 Eylül 2018 Cumartesi

#Tatil herkese lazım.
Ama öyle giderken,kafanızdaki her şeyle gitmekten söz etmiyorum.
Eğer,bırakmayı başarabilirse geride yaşadıklarını,dinlenmiş bir kafayla,belki çok daha çözümcü bir bakışla hayata başlayabilir insan ama bırakabilirse.
Kolay mı derseniz,elbette değil.
'Yüreğinin Götürdüğü Yere Git' demek belki daha kolay,beyninizi taşımaktan.
İster,kumsala uzanırsınız sereserpe,isterseniz bir dağ başına gidersiniz;ister bir kitapla çoğalırsınız,isterseniz fotoğraf makinesinin deklanşöründe ama tatil iyidir ve herkesin,senede bir kez olsun birkaç gün hayattan kaçması gerekir.
Sevmediğiniz insanlar,sizi bunaltan olaylar,sürekli aynı giden bir tempo hepimizin derdi değil mi ve elbette hepimizi de geren bir durum analizi.
'Çözemediğin yerde yakasını bırak'derdi anacığım,nurlarda uyusun.
Bazı insanları,'Atayım'demekle atamıyorsunuz ki hayatınızdan.En yakınınızdakiler bile insanı yoruyor.
Kaçmak gerek böyle zamanlarda hepsinden.
Farklı bir yer,farklı bir nefes,insanı farklı kılacak bir yok oluş ne kadar da çekici geliyor kulağa.
İnternet yok,cep telefonu yok,doların iniş-çıkışı yok, ki,;zaten dolarım olmadığı için olanlar düşünsün demeyeceğim,zamlar sağanak gibi yağıyor ülkemin üstüne;
Yamaç paraşütü,banki camping,olmadı rafting gibi adrenalin isteyen şeyleri de kapsama alanı dışında tutuyorum elbette.
yaşamak için çok sebebi olmalı insanın değil mi? 
Sakinlik,huzur......
İnsana,yok; bana lazım olan budur!
Tanrım!
İnanamıyorum.
Ciddi ciddi tatile gidiyorum.
Yıllardır,tatil nedir bilmiyorum.Deniz-kum-güneş üçlüsünü en son ne zaman gördüm,onu da anımsamıyorum.
Herkes,tatilini bitirdi,kış hazırlığı yapıyor,ben yeni gidiyorum.
Olsun!
Kışın da olsa,o denize girilecek.Kar yağsa,tipi,başlasa,sağanak yağmur da olsa,fırtına,boran,tayfun da çıksa,o denize gidilecek.
Yeter yahu!
'Ben insan değil miyim?' diye çığıran İbrahim Tatlıses boşuna mı söylüyor?
Şimdi diyeceksiniz ki;'Yıllardır,Bodrum Bodrum diyor,acaba oraya mı gidiyor?
Yok anacığım,nerde......
Bodrum'da,2 lahmacun,1 ayrana 70 tl verecek göz var mı bende?
Paris Hilton verir o parayı ama ülkenin ekonomik gidişatında devlet babanın ödediği parayla o iş zor bizim cephede.
Mucize gibi,yıllar sonra tatile çıkmak....
Çok şükür,çok şükür! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder