11 Eylül 2018 Salı

#Tatil rehaveti bitti,yazın son demleri artık ve gerçek yaşama dönme vakti.
Kars'ın,Selim İlçesi,Laloğlu Köyü için bir kampanya başlattım biliyorsunuz.
Kitaplar,kırtasiye ve oyuncaklar geliyor ama daha fazlası gerek bizlere.
Kıyafetler için de kurumsal işletmelerle görüşüyorum,umuyorum yardım alacağım.
Köy çocuklarının yüzünde gülümseme başlatmak isteyen,üşümesin,okuma açlığını gidersin diyenler varsa,lütfen benimle bağlantı kursun.
Köyün muhtarıyla görüştüm;ana sınıfından başlayarak,14-15 yaş aralığında,kız-erkek karışık yaklaşık 30 çocuk mevcut köyde.
Kütüphaneleri yokmuş ve elbette oyuncak.
Çocukları en mutlu eden öge oyuncak biliyorsunuz.
Ben,iki elimle ses çıkarabilirim,çıkarıyorum da ama hep beraber ellerimizi birleştirirsek çok ses çıkarırız.
Yardım konusunda şunu da düşünüyorum: Elimde toplananların fazlasını,başka köylerdeki okullara da göndermek istiyorum.
Her köyde,çocuk var okuma hakkı olan.
Elden geldiğince ulaşabiliriz.
Şu ana kadar yardım gönderen herkese teşekkürler.
Toplamında,bu isimleri izinleri doğrultusunda sizlere aktaracağım.
Çocuklarımızın gülüşlerini soldurmayalım lütfen.
Bana ulaşırsanız sevinirim ama çabucak ulaşırsanız daha çok sevinirim! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder