21 Ekim 2018 Pazar

#Can sıkacak çok şey var elbette hayatta.
Gidişat,gidişat değil ve durdurulmuyorlar da.
Siyasi gündemi izlerken,bunları hak etmek için ne yaptık diye de soruyorum kendime?
Yanıtını biliyorum,sinirleniyorum....
Neyse.....
Atölyemi günlerdir hazırlıyorum,çok da yoruldum elbette.
Bir yandan hazırlıklar,bir yandan Kars'a gideceklerin tanzimi derken,makine değilim elbette ve arıza çıkıyor bir şekilde.
İnsanoğlunun tuhaf hallerine de tanık olunca 'İmdat'diyerek kaçma isteğim yok da değil inanın.
Atölyemi yine ve yeniden su bastı.
Anacığım,nurlarda uyusun hep derdi ki:Allah,hiç birinizi kötüyle karşılaştırmasın' ama karşılaşıyoruz işte.
Zıvanadan çıktım desem yeridir bugün.
Atölyemin sularını tahliye etmeye çabalıyorum öfkeyle,bir yandan da kendimi frenliyorum,yoksa ağız,burun demeden dalacağım bana bunu yapanlara.
Bir kedi yaklaştı cama.O kadar acıkmış ki,yağmur sularını içiyordu.Hani,yiyecek bir şey olsa vereceğim ama yoktu.
Neyse ki,bizim sokağın kedisi,akşamları yemek yiyor bizim masadan.
Bir kadın yaklaştı ve konuşmaya başladık.
Yavru bir kedi almış,büyütmüş ama eve giriyor diye oğluna demiş ki:
-Al,götür bu kediyi bir köye at.
Oğlu da götürüp atmış cidden ama kedi,1 hafta sonra geri gelmiş.
Bu kez yılmamış ve kediyi daha uzak bir yere göndermiş;kedi ortada yok.
Ama....
1 ay sonra geri gelmesin mi?
Kadına baktım şöyle bir ve dedim ki:
-Madem,bakmayacaktınız neden aldınız bu kediyi?Hayvan,size bağlanmış ve ailesi saymış.Bu nedenledir ki,gönderdiğiniz her yerden,içgüdüsel olarak size geri dönüyor.
Bahçesi de varmış üstelik kadının.
Dedim ki;O bir canlı ve her canlı gibi sevgi ister.Bir kediye bakmak bu kadar zor değil ki.
Götürüp attığınız her yerden dönüyorsa,size bağlı olduğundandır.Sakın bir daha göndermeyin.Bakamıyorsanız bana getirin,ben beslerim.
O kedinin ahı tutarsa üzülürsünüz.
-Tamam göndermem bir daha dedi ve gitti.
Ah'dan mı korktu,yoksa kediyi gerçekten sevdi mi bilmiyorum ama insanın içinde vicdan ve merhamet olmalı.
Bunları yitirdiğimiz için bu ülkede hayat çığırından çıktı.
Haberlerde gördüm;adamın biri! tavuklarını yiyor diye bir köpeği aracın arkasına bağlamış sürüklüyordu.
Hay sizin gibilerin.....
Kötü komşu,vicdansız insanlar....
Bir bitin yahu,bir bitin artık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder