25 Ekim 2018 Perşembe


İyilik,hoşluk,güzellik göstere göstere yapılmaz elbette.İnsanları rencide etmeden,usulca yapılmalı,yapılan her neyse.
Ben,bir noktaya dikkat çekmek için bu paylaşımı yapıyorum,lütfen yanlış anlaşılmasın.
Kişilerden onay almadığım için de şu anda isimleri yayımlamıyorum ama hepsine çok teşekkür ediyorum bana destek oldukları için.
Gelelim şu Laloğlu Köyüne.
Twitter'de göz atarken,köy çocuklarının sesini duydum,en çok oyuncak ve oyun parkı istiyorlardı.Konuyla ilgili girişimde bulundum ama Kars Valiliğinin oyun parkı kuracağını öğrenince 'Acaba,bu çocuklara başka ne yapabilirim?' diye düşündüm ve sosyal medya üzerinden bir kampanya başlattım.
Bakınız.....
Face'de,blogumda,twitter'de öyle çok beğenen olmuş ki;ama yalnızca beğenmişler,gerisi yok.
Bize lazım olan neydi;DESTEK!
Evet!
Ülkemiz,bir darboğazda,ekonomik sıkıntı had safhada ama ben insanlardan çok şey istememiştim;yalnızca elbirliğiyle,bir kalem sen al,bir kitap diğeri alsın,bir diğeri bir oyuncak;hepsi buydu.
Yani;bir elden değil,çok elden güzellik yapmaktı çocuklara.
Her çocuğun oyuncak,kitap,eğitim,üşümeden yaşama hakkı vardır.
Yani,sosyal medyadan beğenmeyle o çocuklara bir yardım gitmiyor,bilin istedim.
Muhtarı aradım ve çocukların neye gereksinmesi olduğunu sordum.
Köyü de araştırdım.Hayvancılıkla geçiniyorlar,iklim nedeniyle ağaç pek yetişmiyor,yani sınırlı bir köy.
Köydeki çocuklara da,köy halkına da nasıl yararım olur diye kafa yordum elbette.
Çok şükür ki,hep yanımda olan ailem,bir görüşmeyle her talebimi karşılayan,bir telefonumla bana yardım eden yetkililer,dostlarım,arkadaşlarım çok.
İyi ki de varlar çünkü onlarla bu hoşluğu başardık.
Bana,'Sana ne Kars'taki çocuklardan,kendi çevrene bak'diyen o çok yetkili ağızları da esefle kınadığımı belirteyim.
Kars'taki de bizim çocuğumuz,Çorum'daki de,Urfa'daki de.
Çocuk bu,hangi şehirde olduğunun bir önemi var mı?
Bir el ile belki bir ses çıkarırsınız ama çok el ile alkış tufanı yaratabilirsiniz-di ama 'Ben de şunu,bunu göndereceğim'diyenlerin hiçbiri bu yardımı yapmadı.
Üzücü!
Hoş görmediğimi ayrıca belirteyim.
Benden bu kadar ama gönlümden çok daha fazlasını yapmak da geçiyordu çocuklar için.
Bir dahaki sefere diyelim .
Herkese teşekkür ediyorum. 
Köliler,gitmeye hazır artık.Peki,ne var bu kolilerde?
Başta,elbette ATAMIZIN NUTUK KİTABI,İSTİKLAL MARŞLI FOTOĞRAFI ve
işte kareler.
Dip not:Bu saatten sonra,o çocuklara bağ da bağışlasanız hiçbir hükmü yoktur,onu da ayrıca belirteyim.
Söz verdiğiniz zaman tutmayı hala öğrenmediyseniz,bu saatten sonra da öğrenmezsiniz zaten!
Dip not:Bu saatten sonra,o çocuklara bağ da bağışlasanız hiçbir hükmü yoktur,onu da ayrıca belirteyim.
Söz verdiğiniz zaman tutmayı hala öğrenmediyseniz,bu saatten sonra da öğrenmezsiniz zaten!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder