1 Ekim 2018 Pazartesi

#Sağanak yağmur gibi yağan zamlarla aranız nasıl?
Bu toplum,bunları hak ediyor mu derseniz?
Bugünlerin geleceğini aylar,yıllar öncesinden görenler vardı,uyardılar da ama masal diyarında gezerek oy verenlerin yüzünden bu hale geldi ülkemiz.
Bugün,semt pazarına gittim.
2 adet,yanlış okumuyorsunuz,2 adet domatese 6 lira verdim.
2 adet domatesle sofra kurulur mu?
Patates,soğan,havuç,biber derken.....
Pazara giderken,cüzdanımdaki parayı az bulmuşum demek ki,geri döndüm ve daha fazlasını aldım.
İyi ki de almışım.Öbür türlü pazara borçlu kalırdım.
Bunlar,bugün benim gördüklerim ama akşam, ekranları izlediğimde herkes feryatta İstanbul'da,
Yahu!
Hadi,benim alım gücüm var,alıyorum,sizler,asgari ücretle yaşarken,neyinize güvendiniz de,göz göre göre gelen bu iktidara oyunuzu verdiniz ve başımıza sardınız bunları?
Beter olun desem,sizlerin yüzünden hepimiz yanıyoruz.
Domatesi,fasulyeyi,biberi,soğanı dış güçler mi yetiştiriyor,zam yapın diyor da,bu fiyatlara alıyoruz?
Elektriğe zam,doğalgaza zam,ete zam,tavuğa zam....
Peki,ekonomi düzeliyor mu?
Zengin daha zengin,fakir daha fakirleşmedi mi ülkemizde?
Adamlar,bilmem kaç milyon dolarlık jetler alıyor,bilmem kaç milyon dolarlık tekneler alıyor ülkemizde.
Bu para nerden geliyor bu adamlara?
16 yıllık eseri izliyoruz ülkemizde.Kendi ekonomisini yönetemeyen,kendi tarımını,sanayisini bitiren,gelen sermayeyi betona gömen ve ele avucunu açmış bir Türkiye!
Bu basiretsiz,hiçbir şeyden anlamayan insanları başımıza siz musallat ettiniz.
Oturup ağlayın halinize!
2 domatese 6 lira verdim yahu!
Domates de mi dış güçlerin oyunu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder